FACEBOOK專頁

2017/09/23

明目清熱舒眠:衍生采曈&十星茶

一直以來我對衍生既認識,係香名牌,
亦知道佢地既BB開奶茶及七星茶好出名,
不過今次要飲衍生產品既吾係Bella,
而係我同Bella爸爸。
因為最近衍生推出左兩款新飲品,
大人小朋友都可以飲,
分別係十星茶及采瞳,
兩款飲品都係不加蔗糖砂糖,
只加葡萄糖,而且都係一D天然草本成份,
無添加香料色素防腐劑,健康飲品,
放哂入雪櫃隨時冰凍飲好方便。
呢兩款飲品針對既症候群,
我倆公婆全部中哂,簡直用貼切來形容。


BELLA爸每日放工返來,
就話對眼好攰又澀,主要都係佢份工,
要全日睇住部電腦,睇住一堆數字,
加上呢,放工仲要掛住打機,
對眼吾攰就奇。
而我都經常要對住手機電腦打字,
時不時都會眼濛濛,
我經常打錯字你地都知啦XD!
所以飲“采瞳”最啱,因為主要for明目,
舒緩眼晴疲勞乾澀。
成份方面都係一D天然草本成份,
有余甘子,菊花,烏梅,淡竹葉,桑椹,
黃精及枸杞子,所以亦有清熱作用。


飲前搖一搖勻,
味道幾天然,吾會好甜,
有淡淡烏梅味,幾好飲,
即開即飲好方便。

另外既十星茶就幫助清熱舒眠,
其實Bella爸經常話訓得吾好,
都係因為工作壓力大,
而我就容易熱氣,所以好頭痛,
訓得好差,間吾中要清熱,
不過又吾可以太涼否則搞到頭暈。
十星茶成份有仙草,菊花,羅漢果,
金銀花,淡竹葉,甘草,
薏苡仁,山楂烏梅同麥芽。


味道方面,同樣吾會似糖精,
飲到有少少羅漢果味,好易入口,
Bella爸叫我用佢雪凍做雪條,
建議幾好,遲下可以試試。

兩款健康飲品既銷售點有好多,基本上係周圍都有得買,吾使再去搵涼茶舖或自己花時間煲涼茶喇。

銷售點:7-11,惠康,屈臣氏,華潤萬家,VanGo,裕華國貨,健怡坊,各大藥房及士多。
< 許許與小BELLA >
隨性的玩樂型媽~ 未生小Bella前非常慢活, heahea是個自由人, 而家當上新手媽媽全職帶娃, 雖然每日只有忙與累, 但跟小BELLA嘻嘻哈哈過每一天, 看著她在歡樂中成長原來更有趣, 是個玩樂型媽媽~ 從前喜歡分享美容, 生活, 入廚及旅遊樂, 如今更有機會寫下更多育兒誌, 歡迎到我地FACEBOOK專頁瀏覽更多生活趣事分享~
~ BLOG足跡 (BEAUTY, LIFESTYLE, DINE, MOM & BABY) ~







*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...