FACEBOOK專頁

2018/03/22

親子營養食譜:迷你三文治飯糰

呢款三文治飯糰係無心插柳咁做出來的。
有日中午打開雪櫃,
見到仲有三文魚同南瓜,
本來唸住用黎煲粥仔比Bella,
而我自己一人嘅午餐多數都係出街買外賣,
不過當日落雨又濕又悶熱,
結果吾煲粥喇,
用D食材整樣野Bella同我都可以食啦,
所以就快手去洗米煲飯,
整三文治飯糰。

材料夠哂簡單,就係三文魚&南瓜,
其實仲有烚蛋的,
但隻蛋一直係煲入面烚差D忘記左佢,
所以Bella媽無影相,
大家記得要加蛋,加左好味好多嫁。


將南瓜同三文魚蒸熟把壓碎,拌勻。


再將烚蛋切碎加入拌勻。

紫菜我用我是這款BB紫菜。
 
 
可以先將飯舖係紫菜上面,
舖餡料,然後剪成三角形,
再把另一片無餡的也剪成三角蓋面即成。
 



其實大家可以做正方型,
但因我覺得對Bella來說太大,
剪成三角形嘅大小尺寸就最適合Bella。
大家可能會問我點解吾索性做飯卷,
原因係做飯卷只能包入好少餡料,
包太多又太大件Bella食吾到,
做三文治就解決到了。

就這樣,Bella吾使又食悶悶粥,
我又可以一齊食埋,吾好見佢的的式式,
好飽肚又有營養的呀!

 
< 許許與小BELLA >隨性的玩樂型媽媽~ 最喜歡做BB特色料理~ 最愛分享BB好物情報~
記得留意我地FACEBOOK瀏覽更多玩樂情報及BB食譜啦~
FB專頁: 許許與小BELLA

www.facebook.com/huihuiplayground

 

*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...