FACEBOOK專頁

2018/05/14

準備超輕的行李箱,輕鬆親子出遊!

自從上年年尾第一次帶過Bella去北海道後,
就發覺原來親子旅行最難嘅,
唔係plan行程,而係執行李。
帶BB出遊過嘅媽媽都知道,
要為BB帶上的東西何其多。
上次出遊時Bella10個月大,
我地選上自駕以及租住可煮食嘅airbnb,
而且八日裡面除了兩晚外宿溫泉旅館外,
全程都都以airbnb為大本營,
所以免卻換酒店搬行李之煩苦。
 

 

而今次月底的旅行,
全程十二天,去的地點也頗廣泛,
也會轉換幾間酒店,雖然Bella已歲半,
日常洗護及飲食方便也放輕鬆了,
但要為悠長假期帶上的衣物也會很多,
除了Bella的,還有我跟Bella爸的呢,
所以我們今次準備用個超大,
但同時亦非常輕嘅行李喼。
 
 
 
我地呢款行李喼有32”大,
可以放得下兩個Bella,
雖然巨型但好輕,只有5.2kg,
我地回程每件行李有25kg重,
之前用過嘅布喼經常性超標,
每次唔係要將部分行李寄船返港,
就係要喺機場櫃台局住比錢買行李quota,
不過今次絕對有信心無呢D必要,
事關個喼係有史以來,
我拎過同尺寸硬喼之中最輕嘅。
 
 
如果戰利品太多都唔怕塞爆,
因為有擴展設計,彈性空間更大,
入面亦有多個間隔黎分類放唔同嘅物品。
 
 
 
 
 
 

另外今次揀用硬喼很有必要,
因我地去玩去觀光時都唔想拎住行李,
所以都會將行李由酒店寄去下一兩間酒店,
我地個喼嘅外殼就用左俗稱防彈塑膠嘅物料:
聚碳酸酯 (Polycarbonate)製造嘅,
具有高度防撞力,
就算宅急便將佢推撞都唔怕,
運送途中亦可以減低外內損壞嘅機會~
 
 
 
 
同時又係雙層防盜拉鏈設計,
固定式TSA密碼鎖,
可以減低被盜風險~
 
 
 


雖然旅途中會將行李寄來寄去,
但亦雖要親自拉頭尾兩程,
呢個責任就交左比Bella爸,
佢就話咁大個喼一定要易推,
而個喼就有360度8輪旋轉滾輪,好順滑嫁,
配鋁合金拉桿,基本上都唔使點拉,
扶住支拉桿推就得喇。
 
 
 
 


個喼嘅外型都靚仔,
凹凸紋路配合流線型設計,
系列以金屬色為主,有紅,灰,銅三色,
我地呢個就係灰色,
牌子係英國老字號Antler嘅Ruby魅惑寶石系列,
佢地擁有過百年嘅行李箱製造技術經驗,
品質同設計都居於業界尖端,
而且佢地嘅行李喼出哂名夠輕,
有興趣嘅不妨去試拎下。
 
 
 


佢地而家係Sogo Thankful week 做緊超特價,
我呢個原本要二千幾蚊,而家只係$998,
另外都有22"及27"做特價,有三年保養。
就快暑假喇,打算親子出遊嘅話,
記得準備個又輕又大嘅行李喼喇。
了解更多Antler資料:https://www.facebook.com/AntlerHK/
 
 
************************************************************************
~ 許許與小BELLA ~
隨性的玩樂型媽媽~ 喜歡做BB特色料理~ 愛分享BB好物情報~
記得留意我地FACEBOOK瀏覽更多玩樂情報及BB食譜啦~
FB專頁: www.facebook.com/huihuiplayground
聯絡我們: jassmine_tea@yahoo.com.hk


 

*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...