FACEBOOK專頁

2018/09/06

HAIR 做色專家!SHUUBI HOUSE~Color Treatment!



其實過往自己嘅髮色都係染啡的,
之前更染過迷霧灰紫粉色,
因為屬於漂染關係,
日子久了甩色後成頭金髮,
直到兩個月前阿囡面試N班,
我就將頭髮染返黑~



到上個禮拜去上海旅行前,
又走去Shuubi House 做Colour Treatment,
對上次黎係染迷霧紫,
今次再來見到好多人,
個個都係黎染髮。




佢地嘅技術永遠都唔會令我失望,
用嘅物料係靚野黎嘅,
漂粉用左日本殿堂級品牌Paimore,
染髮劑就係Goldwell Color Treatment,
仲有錚多色揀。


其實今次我染的是較自然的啞金色(8SB),
如果想特別D,
可以試佢地嘅霧紫,霧灰,霧粉紅,
SHUUBIHOUSE做呢D色個效果好靚架。








今次唔全頭染了,
我諗來諗去都係highlight,
因為過兩個月再同阿囡面試K班,
到時稍染深少少就可以,
之後慢慢甩返又唔怕會布甸頭。

今次主要挑染唔使太多時間,
因為隻Colour Treatment係唔使擺太耐。
先挑好塗漂劑,再用鍚紙包好等15分鐘,
已把挑好的部份去色了,
沖洗後,再全頭上8SB色待20分鐘。



再次沖洗後,已見挑染效果。


由於今次用的時間不多,
我再做埋個B5 treatment護髮,
材料都係日本Paimore出品嘅,
有四個步驟,做完髮質會好潤澤自然










用剩的兩大支B5 Gel還可以拎埋返屋企,
當conditioner及護髮油慢慢用。





KNOW MORE: https://www.facebook.com/Shuubihouse/

************************************************************************

~ 許許與小BELLA ~
隨性的玩樂型媽媽~ 喜歡做BB特色料理~ 愛分享BB好物情報~
記得留意我地FACEBOOK瀏覽更多玩樂情報及BB食譜啦~
FB專頁: www.facebook.com/huihuiplayground
聯絡我們: jassmine_tea@yahoo.com.hk


*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...