FACEBOOK專頁

2018/11/04

流感季節必備!加拿大Modus amaircare ROOMAID空氣淨化機~

Bella第一次感冒係佢1個月大嘅時候,
當時係比我傳染左感冒,
之後我一直都好小心照顧佢嘅飲食衛生,
So far一直都無再病過,
不過去到21個月大失守,
源頭又係比我傳染到感冒,
所以我成日都好怕自己病會傳染比佢。

最近又快到流感高峰期,
今季我地一家三口都去打流感針,
同時我發覺注意飲食係好重要,
“病從口入”真係講得無錯,
每次我地大人病都係因為亂食野,
加上體質唔多強壯,
抵抗力仲弱過Bella咁,
我同Bella爸又係鼻敏感底,
一唔小心就會中招!
所以屋企好早就長開空氣清新機,
最近亦擺左一部用醫療級HEPA過濾嘅空氣淨化機喺房過濾細菌,
呢部Modus amaircare ROOMAID空氣淨化機,
機身外殼同濾網都係100%加拿大製造,
亦屬於當今市場上最小嘅HEPA空氣淨化機之一,
除左慳位,操作亦簡單而有效 。
 
 
 
 
令我比較有信心嘅,
係用左個空氣質素監察器去keep住detect時,
D空氣質素數值一路Keep住跌,
即不斷淨化緊房內D空氣…
 
 
 
又可以mon住d數值,
睇住D空氣有無異樣,
原本間房空氣質素真係麻麻地,
空氣中PM2.5微浮粒子嘅數值都算高,
即代表空氣清新度只屬一般~
 
 
 
 
之後我就開左Roomaid大約5個鐘,
到晚上已見到空氣質素改善到Excellent,
數值亦跌到11,有大大改善。
 
 
平時早上成日打噴嚏,
但呢排就算轉季天氣,
鼻敏感打噴嚏都近乎無
 
 
至於Amaircare嘅運作原理,
係應用獨家“Perfect Seal HEPA”技術,
杜絕過濾路徑中所有罅隙裂縫,
結構100%密封,唔會漏氣,
所以確保到所有污濁空氣都必須經由濾網過濾。


好易操作,只有兩個風扇模式(強弱),
運作上係用左三層過濾網,
第一層可清洗嘅初效濾網去除煤煙、花粉等較大顆粒,
第二層HEPA濾網捕捉微細的生物性污染物,
如霉菌孢子、塵螨致敏原、細菌及病毒等,
而HEPA濾網亦保證過濾到至少 99.97%0.3 微米嘅微粒,
現時市面上嘅空氣淨化機,
可以達到此等級過濾效能嘅,
的確無幾多選擇…
而第三層係活性碳,
會鎖住更細小的分子如揮發性有機物、
汽車廢氣及其他有害氣體等。

唔好睇佢細細件又得2KG,
其實佢嘅淨化功能可覆蓋200平方呎,
可以輕易帶到辦公室或車中使用,
所以有時晏晝我想搬佢出廳或書房,
都係好輕易嘅事。
 
 
而且耗電量都幾低,只有 5W
機充電時嘅功率差不多。
 
 
過濾網嘅耐用程度如下:
第一層 Pre-Filter: 4 - 6個月
第二層 HEPA Filter: 18 - 24個月
第三層活性碳 Filter: 6 - 9 個月


 
而且我發現市場上,
大多數真正行HEPA級嘅空氣淨化機,
售價都超過四千,
但呢部amaircare ROOMAID就只賣二千幾,
感覺性價比相當高~
 


**空氣監測機可以另購!

了解更多:www.modus.com.hk
 
 
************************************************************************
~ 許許與小BELLA ~
隨性的玩樂型媽媽~ 喜歡做BB特色料理~ 愛分享BB好物情報~
記得留意我地FACEBOOK瀏覽更多玩樂情報及BB食譜啦~
FB專頁: www.facebook.com/huihuiplayground
聯絡我們: jassmine_tea@yahoo.com.hk



 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
  

*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...