FACEBOOK專頁

2018/12/27

「玩」飽食醉親子好去處~宏美樂園 & 宏美餐廳!

應承左 Bella 帶佢去波波池玩,
講左好耐,上星期終於兑現。
我地去左九龍灣展貿中心嘅
"Wellcome Paradise 宏美樂園



呢間宏美樂園有全港其中一個最大嘅波波池,
今年三月先開業,
佔地總面績超過 9,000 方呎,
我地一入去見到波波池海真係嘩左出黎!




除左波波池,
仲有大型綜合攀爬區。
Bella 媽覺得呢組野真係好勁,
絕對係一個令小朋友超級放電嘅好地方!
而且如果你地成日呻湊住阿 B 無時間做運動,
咁我好建議你地黎同 BB 一齊玩,
同佢地爬上爬落,
絕對等於做左一日運動咁呀!







如果係細B,佢地都有個幼兒專區,


係宏美樂園為三歲以下兒童而設嘅,
裡面有面積較細,較淺嘅「波波泉」,
呢個迷你嘅波波泉可以放心比佢地自由發揮。
我坐埋一邊睇勁爽,
加上周圍都係波波同安全軟墊、
所以亦唔怕佢跌到撞到。















除左幼兒波波池,仲有「砵砵車專區」,






「廚藝天地」,「小遊戲區」及「帳篷營地」,










所以 Bella 去到每個角落都有大把野玩,
我就可以坐喺家長充電區唞下氣先。
而且呢到仲有儲物櫃、哺乳室、
嬰兒車停泊處、鞋架等⋯⋯
大人亦無需彎住腰去使用設施,好貼心。



當日因為係平日下午,唔算好多人,
所以 Bella 兩歲呢個年齡,
可以去玩下大型波波池同綜合攀爬區。


Bella 入到去呢個容納左 15 萬個波波嘅波波潭後,
真係怪阿媽平時少帶佢去玩
搞到佢勁興奮開心到係咁重覆跳入 D 波波度。





玩完波波池再去挑戰攀爬區,





本來都擔心佢會唔會撞到,跣到,
但無論我跟佢走到任何一個角落,
周圍都有安全軟墊,








而且去到邊都亦有工作人員指導同睇住
所以我好放心咁俾 Bella 周圍跑跑跳跳。



後再挑戰大繩網
Bella 入到去竟然
加上爆棚嘅工作人員帶住,
所以 Bella 玩得開心,我都睇得好放心~








喺呢到平時有 D 怕嘅滑梯 Bella 克服埋,







走去彈床區係咁
15 分鐘都唔使停,
量實在太驚人,
不過媽媽就要坐喺側邊充返電先
但睇到佢玩得咁開心,
我再都係好得嘅。






走仲有一隻公仔做小~


另外非常推薦大家無
去全開業嘅 Café Wellcome 宏美餐廳~


餐廳就正位於宏美樂園嘅下一層,

而食主打健康、無加美食、
亦係每日新鮮製造,唔係 hea 你嘅,
一家大細去都食,
而且佢地嘅價位非常眾化~


當日我地左兩個午市套餐同一個兒童餐。
分別英式白酒洋蔥豬扒配意粉
同埋法式保雲酥利柳配意粉
都大大,仲跟埋沙律飲品或
58
味道同做級餐廳質素
但只係快餐店價錢,相當抵食。







而Bella個兒童餐都好大份,
有水果,有薯餅仔,
仲有一碗肉醬意大利粉,
多到要我地大人幫手佢食,
而佢呢個兒童餐嘅意粉係無咁濃味同咸嫁,
所以我都照比佢食無再過水。










餐後我地仲甜品
朱古力木糠布甸奶凍
食得出係自家製並唔係街外叫貨
好食到令人情不


食完真係睡魔
Bella 上到車即刻訓著
見佢今日玩到咁興,
已經懂跑跑跳跳,
不知長大
媽媽下會再帶你黎你再玩!







了解更多「宏美樂園」



樂園對象:6個月至10歲小朋友
地址:香港九龍灣展貿徑1號九龍灣國際展貿中心3樓302號舖
開放時段:
星期一至六
2:00 pm – 4:00 pm
4:00 pm – 6:30 pm
星期日及公眾假期
11:30 am – 1:30 pm
2:00 pm – 4:00 pm
4:30 pm – 6:30 pm
費用:
$200 (包1大人1小孩) 暢玩一個時段 (2小時)
額外加多1位大人,另收$60
額外加多1位小朋友,另收$140
P.S. 1歲以下小朋友免費入場
場內注意事項:
家長及小朋友必須穿著襪子
為確保場地清潔及衛生,樂園內不准飲食

網上預約系統,方便快捷,詳情: http://bit.ly/2mlCxep
Café Wellcome宏美餐廳
地址:香港九龍灣展貿徑1號九龍灣國際展貿中心2樓211號舖

《Bella媽粉絲優惠》
2019 1 31 預約並向宏美樂園員出示此 post
好「宏美樂園」Facebook 可於宏美樂園用「一時
」,加 2 Café Wellcome 市套餐。
優惠詳情:
優惠價$300,可於宏美樂園玩兩個時(包括 14:00 - 16:00 及16:30 - 18:30) 2 Café Wellcome 市套餐。
條款及細則:
此優惠只適用於至週五。星期、日及公眾假期除
此優惠 2019 1 31 (不適用於 2018 12 22 日至 2019 1 1 )
~午餐只適用於 13:00-14:30
~如需此優惠必須於當天 10:00 或之前 inbox 預約
者請先到三宏美樂園付款辦理場手續付款前提示工作人員使用 Blogger 優惠並核實已預約
此優惠只適用一成人及一小童。如需於宏美樂園額外加一成人,收費$60額外加一小童,收費$140 Café Wellcome 額外加一市套餐,收費$58
套票優惠經售出,設任何退款或補領
~如有任何議,宏美樂園有最後決定權
#宏美樂園 #WellcomeParadise #CafeWellcome #親子好去處 #放電好去處 #室內遊樂場

******************************************
~ 許許與小BELLA ~
隨性的玩樂型媽媽~ 喜歡做BB特色料理~ 愛分享BB好物情報~
記得留意我地FACEBOOK瀏覽更多玩樂情報及BB食譜啦~
FB專頁: www.facebook.com/huihuiplayground
聯絡我們: jassmine_tea@yahoo.com.hk








*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...