FACEBOOK專頁

2019/04/29

大人細佬都啱食!鮮魚麥皮蘑菇濃湯!

一直以我都好怕食麥皮,
唔知係咪細個時屋企人就咁用滾水煮比我食,
奶又唔落,每次食親都淡而無味,
寡到只能話佢係用來裹腹,極之難食。
最近Bella爸叫我同Bella食多D麥皮,
仲買左一大罐返黎,
鼓勵我地唔好餐餐都大魚大肉咁話,
不過甜麥皮我自己就麻麻地,
所以又驅使我發揮創意小宇宙,
將佢轉化做一道香濃鮮魚麥皮蘑菇湯,
如果你鍾意食麥皮就要試下整呢個新嘗試,
如果好似我咁抗拒麥皮嘅,
呢個配搭煥然一新,
口感似飲蘑菇濃湯,一碗已飽肚,
唔想食粥粉麵飯,就試下煮佢啦,
仲食埋新鮮鱸魚肉同蔬菜,有營有味!

《大人細佬都啱食:鮮魚麥皮蘑菇濃湯》
 
 
 
材料(二人份量):
 
原粒麥片三湯匙(牌子隨自己喜好)
新鮮鱸魚柳約200克
啡蘑菇三粒
洋蔥1/8隻
西蘭花一小朵
牛奶200ml
水100ml
 

做法:
1. 先洗淨爐魚,與薑片一同隔水蒸8-10分鐘。
蒸熟後起肉,小心挑走魚骨,
建議用手會更能觸摸到魚骨存在,拆肉後盛起備用。
 

2. 把洋蔥,蘑菇及西蘭花切碎,
可飲我一樣留一些蘑菇切片及一小朵西蘭花做裝飾。
 
 

3. 準備一隻鑊,或如像我一樣有個能爆炒的細煲仔更佳。
在鍋中加入少許油,油滾後倒入所有洋蔥,
蘑菇及西蘭花炒香。
*如果不想炒可直接去STEP 5,但略炒會令湯頭更香甜。
 


4. 再加入魚肉略炒。
 

 
5. 加入100ml水,或剛蓋過食材便可,無需多。
 

6. 滾起後加入麥皮攪拌略煮。
 


7. 再加入牛奶煮至滾起即可,
然後按個人需要需要可加入少許鹽即成。
 

 
 
鮮魚麥皮蘑菇濃湯 ~ 
啖啖魚肉,飲蘑菇湯同時食埋麥皮,
大人細佬都啱食 ~
下次Bella媽做一款有芝麻嘅幼兒小食,
有興趣記得留意我地Facebook更新。


 


 

 
***************************************
~ 許許與小BELLA ~
隨性的玩樂型媽媽~ 喜歡做BB特色料理~ 愛分享BB好物情報~
記得留意我地FACEBOOK瀏覽更多玩樂情報及BB食譜啦~
FB專頁: www.facebook.com/huihuiplayground
聯絡我們: jassmine_tea@yahoo.com.hk


*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...