FACEBOOK專頁

2019/05/27

育兒二三事!真的童言無忌嘛?!


我終於明白到做人阿媽,
除左要EQ高,
仲有兩樣野一定要練成為看家本領:
一是要識得“打圓場”,
二是可以喺好多突發情景下,
堅持到“肉笑皮不笑”!

呢兩樣技能目前我仍需努力練功,
Bella係個多咀妹,
來到2歲半呢個關口,
講嘅野唔再係以前咁平平無奇,
隨著爸爸基因日漸強大,
Bella每日嘅話量多到有點煩,
話題更令人啼笑皆非,
呢排就成日莫名其妙同我講:
“媽媽,千其唔好比機會我做野!”
媽媽真係R哂頭…
自問我真係成日要你幫手做野咩?!

喺屋企點講都無人怪,
不過最驚嚇就係對住街外陌生人,
試過幾次搭車食飯,
佢突然爆肚會令媽媽差D噴飯又尷尬,
見到光頭嘅男人會指住人問我:
媽媽,呢個係大帥哥!
有次坐地鐵隔離個姐姐戴住頂畫家帽,
佢就話人哋個頭好似蛋撻,
又有次男性親友蹲下同佢傾計,
佢忽然話人哋個鼻好多“木頭”,
對方都唔知佢講咩,
其實媽媽內心就快笑到裂開,
因為佢誤將黑頭講成木頭!

呢D情景真係屢見不鮮,
所以媽媽我要保持肉笑皮不笑黎打圓場,
幫佢收拾爛攤子,
又好讓對方有下台階!

不過終極一次令我尷尬到好想搵窿捐,
因為我實在無言以對!
有日搭電梯,
有位約七十多歲嘅老太太走入黎,
佢化左一個好濃嘅妝,
個髮髻又set到好誇張,
Bella望左佢一兩秒,
想開口時我已心知不妙:
媽媽,呢個係傻婆呀……
然後全個空間啞雀無聲,
Bella又再講多次!
救命,幾時可以搭完,
雖說童言無忌,
但我真係覺得抱歉又羞家呀!

我諗返點解佢識得形容傻婆呢兩個字,
應該就係有次佢將十幾個髮夾夾哂上頭,
我講左佢一句似傻婆而已……
然後又是一番唇舌教導…
不過,我終明白與其過份克制,
令其成為沉默的孩子,
倒不如自己多#慎言,
始終我嘅一言一語,
絕對會於某年某日,
比Bella錯誤地重複爆肚出來!

**************************
~ 許許與小BELLA ~
隨性的玩樂型媽媽~ 喜歡做BB特色料理~ 愛分享BB好物情報~
記得留意我地FACEBOOK瀏覽更多玩樂情報及BB食譜啦~
Fb專頁: www.facebook.com/huihuiplayground
聯絡我們: jassmine_tea@yahoo.com.hk



*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...