FACEBOOK專頁

2019/08/01

值得珍藏的寶寶“印“記!

# 早知初生照


 
做媽媽最矛盾的,
莫過於一邊希望囝囡快高長大,
另一邊又捨不得他們大得太快。
感恩我可以做全職媽媽陪伴Bella成長,
同女女一同經歷每一個成長階段。
近日妹妹家新增一位「公子」
女女多了一個表弟,舉家上下,
又開始忙個不停,開心又熱鬧。
妹妹同BB剛出院,不到10日,
居然叫我們一家到她家影初生照!
妹妹想得到,
原來係預產期時早已經Book咗間專門影Newborn嘅攝影公司,
為BB留下珍貴一刻。


 
間公司叫Photography for Little People。
因為間公司係專門上門的,影完BB 個人照,
我地仲可以一齊影家庭照。
當日,拍攝完畢,
當我看到表弟由專業攝影師拍攝嘅初生照時,
先至發現,
要幫Bella搵一張 “見得人 ”嘅初生照。。。都冇。
 
回想兩年前,
初為人母,孕期只顧著安胎,
出世後由第一日開始,就分分秒秒貼心照顧。
日復一日,又忙又攰。
完全沒有察覺日子就是如此飛快地過,
竟然沒有意識去計劃為Bella拍一輯專業嘅Newborn相。
當我個刻有點茫然時,妹妹提我,仲有更精彩嘅時刻。
攝影師原來仲會幫BB做埋手腳印!!
 
最後嘅成品,係相片+浮雕式手腳掌印,
一齊錶入設計好嘅框入面。
邊個人想出嚟嘅主意?自然得嚟又好有心思。
妹妹話,BB嘅小手小腳呢份質感,
就只有做手腳印先可以留得低。
相片加埋手腳印,先至係最完整。
太有同感啦!
見到女攝影師同BB打掌印,
手勢純熟,有竅門又洽到好處。
佢話原來佢自己都係個媽媽,
唔怪得佢由頭到尾都好識照顧BB。

小表弟剛剛打好小腳印,
我就衝口問個攝影師,
幾時可以幫我心愛嘅Bella做手腳印? 
 
如果大家還是孕媽媽、初生嬰媽媽,
就建議一定要趁早預約初生拍照服務,
而且預產期就應該要Book實。
做媽媽,圍著寶寶團團轉,日子過得好快。
 
為BB, 為自己和一家人,
幫BB 搵個好的初生攝影師。
以後日子,再勞累,重頭細味照片,
同時感受那雙迷你小手及小腳板,
就更彌足珍貴,不留遺憾。


 
PS:
呢間Photography for Little People原來係英國公司嚟,
本來以為會好貴,原來價錢都好相宜。
之前係網絡上,見到唔少媽媽幫BB打手印嘅款式,
有些是全3D,有些是有染色的。


 
不過我自己就較喜歡Little People嘅浮雕式手印,
感覺純樸歸真,襯托出BB不加修飾嘅自然感。
更重要的是,
她們用上嘅手印物料都係由英國直接進口,
採用有機材料,
減低初生嬰兒嘅敏感風險。


 
比起自己係網上亂淘來源不明嘅手印DIY包,
搵專業嘅服務就絕對安心得多!
多謝女攝影師今次特別幫我想好,用成長片段作為主題,
再配合老公嘅精選相片俾佢地製作,
令到成個作品更加完整,更有紀念價值 。



仲有,如果事前大家仍未決定好做哪一款也沒關係,
因為Little People上門拍攝或打手印時,
會帶齊不同嘅1:1 Sample,
讓客人可以模擬相框掛上墻後嘅效果,再慢慢選擇,
服務貼心周到。

 

 

 

 
我相信,大家都想幫小寶寶留下珍貴回憶,如果有興趣,
可以去Photography For Little People Hong Kong Facebook嘅專頁,了解更多產品與服務。

Facebook:https://www.facebook.com/bbphotohk/
 

 
**************************
~ 許許與小BELLA ~
隨性的玩樂型媽媽~ 喜歡做BB特色料理~ 愛分享BB好物情報~
記得留意我地FACEBOOK瀏覽更多玩樂情報及BB食譜啦~
FB專頁: www.facebook.com/huihuiplayground
聯絡我們: jassmine_tea@yahoo.com.hk


 



*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...