FACEBOOK專頁

2019/08/10

五日四夜釜山親子遊記!

這次到韓國釜山行程排得滿滿的超豐富,
不過才五天行程,當中已有兩段難忘小插曲……
除左打風,就係我咁大個女第一次走火警就在韓國!

 
其實今次我哋係同公公婆婆,
仲有好多朋友一行21人旅行,
反而Bella爸無假無去。
事前計劃好想去嘅行程,
想去食嘅餐廳後,
就聯絡韓國嘅旅行社幫我包架大旅巴,
搵個廣東話導遊,
仲有最重要係幫我預約好哂所有嘅餐廳,
所以今次這種自由行方式好輕鬆舒服!
之前對釜山嘅了解,就只知海雲台海水浴場好出名,
仲有屍殺列車喺到拍,但睇完各方面資料後,
發覺係有好多景點同野玩喎……
必玩一定係去 #統營玩滑車,Bella都玩得,











再行埋中央市場,
再去埋 #東皮郎壁畫村影 #天使之翼,



仲有勁好feel嘅 #金海洛東鐵路踩四人自行車,



然後去埋個 #紅酒洞 影靚相,







亦有 #松島纜車及SkyWalk,













打卡點有#甘川洞文化村,可以同小王子影相,







#長林浦口,#釜山塔,#海東龍宮寺,








鍾意影花,釜山亦有唔同嘅花季,
我哋就去左 #太宗台 睇繡球花……



行程有一晚打風,
但聽導遊講原來釜山打大風才跟香港三號風球差不多,
只係落場大雨,
但第二日早上竟然出奇地陽光普照,
一啲打風嘅痕跡都無。
飲食購物方面,
釜山最出名 #豬肉湯飯 同埋食 #豬腳,
我哋亦都食左海鮮鍋、人參雞、八色烤肉、
鮑魚飯同蕎麥水冷麵……










釜山都有好幾個小食夜市,
例如我哋酒店附近嘅 #富平罐頭市夜 大把小食買……
至於酒店就喺 #南浦洞,大把餐廳街舖購物、
徒步可到嘅LotteMart同 #光復洞,
對面就係好出名嘅海鮮市場 #札嗄其市場!

每次去日韓必要食@Baskin Robbins




Homeplus有好多BabyShark產品買!




Daiso有好多Toystory4 主題產品!



鍾意Shopping一定要去埋西面站,行到你腳軟!
其實今次旅程我哋都係遊左1/3個釜山,
另外嘅景點、購物、美食,就由大家自己再發掘了,
逗留得耐可以去埋鎮海、慶州甚至大邱!


 
#走火警驚魂記
我哋20人11間房分別住酒店11/12/13樓,
我就同婆婆&Bella同房住13樓,臨走前一晚,
都大概半夜12點,氹完Bella訓,我就去沖涼,
洗洗下頭婆婆大聲叫我快啲出黎話火燭,
我嗰秒諗點解火警鐘無響過,
同埋第一間叫佢哋快啲抱走Bella,
然後我就聽到公公入黎抱走Bella,
而我就秒速著返衫,
用條毛巾包住全部都係泡泡嘅頭,
拎走電話護照就走……
勁狼狽咁落到樓都唔知發生咩事,
但望返上去大廈好彩係無火嘅,
其實都係我哋住11樓嘅朋友聽到警鐘響同叫廣播,
佢哋打電話叫我哋快走,
但我哋13樓竟然平靜如常樂,
最後問返原來10樓有人喺房食煙令個警鐘響……
感恩好彩無人有事 !

**************************
~ 許許與小BELLA ~
隨性的玩樂型媽媽~ 喜歡做BB特色料理~ 愛分享BB好物情報~
記得留意我地FACEBOOK瀏覽更多玩樂情報及BB食譜啦~
FB專頁: www.facebook.com/huihuiplayground
聯絡我們: jassmine_tea@yahoo.com.hk








*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...