FACEBOOK專頁

2020/12/06

18M+幼兒食譜:雜錦滑蛋醬拌有機兔仔意粉

好似好耐無做過幼兒食譜喇!
今次主角係有機卡通意粉,
印象中我煮嘅幼兒食譜中,
意粉好似一直都用西餐做法,
所以今次我決定做「亞洲風味」😆,
以「滑蛋河」嘅概念來煮,
呢個雜錦滑蛋醬,
我哋平時都成日用來淋飯同米粉㗎,
今次拌卡通意粉又Okay喎,
如果厭咗西式汁,唔想加奶Blend湯底,
咁就可以試下整呢款喇。
今次用BrunoChoice有機卡通意粉(兔兔),
呢隻意粉Bella由細食到大,
到而家都有繼續食,意粉形狀,
有小熊,恐龍,太空、兔仔及蝴蝶結圖案,
有歐盟OF&G有機認證,
無添加鹽,色素及防腐。
三種顏色嘅意粉分別由有機蕃茄、
有機菠菜及有機粗粒杜蘭小麥製造,
適合一歲以上食用,
蝴蝶結粉就更加適合較細月齡嘅幼兒。
好多媽媽之前都問我到底要煮幾耐先剛好,
因為煮得快未熟,耐又爛哂,
其實秘訣係煮到八成軟後,
熄火加蓋焗8至10分鐘左右,
佢就會軟哂而且仲keep到個形狀!
❤️18M+ 雜錦滑蛋醬拌有機兔仔意粉❤️
材料方面除了主角滑蛋及雞肉外,
今次我就加咗西蘭花、甘荀、本菇,
仲有櫻花蝦。亦可以用白飯魚仔代替,
大齡小朋友也可加蝦仁、帶子粒....如果想個汁更濃香,可浸些乾冬菇代替本菇,再留浸冬菇水當作高湯用,自由配搭。
材料:(親子共食份量)
BrunoChoice有機卡通意粉:
一飯碗份量,先煮熟備用
蛋一隻:打勻
雞柳一條:洗淨切幼絲
本菇兩湯匙:用水略沖洗,瀝乾水份切小粒
甘荀一小截:去皮切片及切碎
西蘭花兩朵:用鹽水浸半小時,洗淨切小朵
洋蔥一小角:切幼絲
粟米芯兩條:切粒
櫻花蝦適量
蒜頭一瓣:切碎
水一碗:(用高湯更佳)
粟粉水打獻:比例為:1(粉)比3(涼水)
做法:
先醃雞絲,細B食可用BB低鈉豉油。
加兩茶匙拌勻,醃15分鐘。

鑊中加少許油,略爆蒜頭,
再加入雞絲炒至七成熟。

再加入洋蔥及本菇,炒至九成軟身,然後盛起備用。

鑊中放入一飯碗份量開水(用高湯更佳),加入甘荀粒/片及粟米芯,煮至甘荀軟身,再加入西蘭花。

煮至西蘭花八成軟身後,加入之前的雞絲餸料拌勻。

粟粉水拌勻,分幾次慢慢加入材料中攪拌,邊攪邊試黏稠度。

直至成為汁狀就可以了,然後再慢慢加入蛋液拌勻成蛋花。

再加入櫻花蝦略煮,放入鹽調味,盛起幼兒食用份量,再拌入卡通意粉享用。
(餘下的說就是我自己享受了,我會再加入魚露、胡椒粉等按自己喜好調味)


*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...