FACEBOOK專頁

2018/05/30

非常健康的BB版和菓子!

本來我只係改呢個健康甜品嘅名做“營養雙星甜甜卷”,
不過好似好老土,
之後做左出來我覺得好似和菓子呀,
咁就將佢命名<BB版和菓子>啦。
唔好以為和菓子就會勁落糖,色素之類,
我做嘅係非常健康BB版,
食材都係superfood,
呢個你哋一定要學呀,
成個食譜只係用左紅菜頭,蕃薯,配方奶及麵粉,
糖鹽油都無滴呀,
係BB嘅最佳下午茶。


材料
麵粉50g
配方奶50ml
紅菜頭一小隻
蕃薯一小隻




做法

1. 先將紅菜頭去皮切件再蒸熟~


2. 蒸熟後用blender打成蓉,因我個blender蒸後會有水,
我會連水一齊打,才會有些許汁嘅感覺,
如果你哋blend同蒸分開做,
咁就加40ml熟水一齊blend。之後備用。



3. 蕃薯去皮切件蒸熟。

4. 將蕃薯壓成蓉,加入20ml奶攪拌成軟狀,
令口感更creamy,之後備用。




5. 大碗中放入麵粉,再加三湯匙紅菜頭蓉,
再加入30ml配方奶攪拌成糊狀,
避免麵粉形成粒粒糾結在一起,
否則也可分幾次篩入麵粉再攪拌。









6. 易潔平底鑊加熱,不用加油,熱後熄火。
一隻手拎住鑊柄離開爐頭,另一隻手倒入粉糊,
然後不斷旋轉平底鑊,讓粉糊平均流動分怖,
直至流成想要的厚度及大小,
便可放回爐頭上,開最細火煮。

7. 期間不要移動塊皮,在邊緣測試是否夠挺身可翻,
有把握就可翻轉再煮另一面。

8. 盛出紅菜頭皮,在上面塗上蕃薯蓉,然後卷成條狀。




9. 可以切件了,如果想切得靚,在旁放一杯熱水,每切一件之前,把刀放入熱水浪一下,然後直接切,就不會太黏刀。

《非常健康BB版和菓子》希望大家都喜歡。


除左紅菜頭, 大家也可以用菠菜, 紅蘿蔔,
配南瓜或紫心蕃薯蓉, 都一樣會好靚嫁~
下次再做特式BB食譜比大家, 記得留意FB更新~



************************************************************************
~ 許許與小BELLA ~
隨性的玩樂型媽媽~ 喜歡做BB特色料理~ 愛分享BB好物情報~
記得留意我地FACEBOOK瀏覽更多玩樂情報及BB食譜啦~
FB專頁: www.facebook.com/huihuiplayground
聯絡我們: jassmine_tea@yahoo.com.hk




*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...