FACEBOOK專頁

2018/04/29

BB加固小資料~ 六款BB粉麵 ! (8M+)

有睇開我POST都知我好鍾煮粉比Bella食,
事關呢粒女鍾意食粉多過食飯。
最初加固嗰時佢胃口好好,
比咩佢都好有興趣食,
但到8個月大開始厭倦食粥仔糊仔,
我唸呢D都係屬於必經階段,
可能好多媽媽都會跟我一樣,
會在加固餐單中加入BB粉麵,
記得那段日子每次行開大小型超市,
都會留意嬰兒可以食嘅粉麵,
買買下都買左不少,
直至今日Bella都差不多歲半,
我地講試嘅粉麵牌子種類真係多不勝數,
輪媽媽問我食開邊隻,
其實我係無特別固定食某一種嘅,
反而揀粉麵比佢主要會睇納含量,
其次就係有無含麩質 (是否GULTEN FREE),
零鈉最為理想,
另外如果BB腸道字能完全消化麩質,
那就有機會引起對GULTEN敏感,
情況同花生敏感大致相同。
由Bella七個月大開始到一歲期間,
買過唔少粉麵,
我分別mark底左當中較常食嘅六款嘅資料,
等各媽媽們都可以有個參考。

六款BB粉包括如下:

 

 
六款BB粉麵資料對比
 
                    

 


1.ANNABEL KARMEL
貝殼粉


2.BELLAMY’S
糙米星星粉
 

3.ALCE NERO
小通粉

4.DALLA COSTA DISNEY
蝴蝶粉


5.NATURATA
字母粉

6.DELVERDE
天使麵

Origin


Italy


Australia


Italy


Italy


Germany


Italy


Ingredients


ORGANIC DRUM WHEAT , SEMOLINA


ORGANIC BROWN RICE


ORGANIC DRUM WHEAT , SEMOLINA


ORGANIC DRUM WHEAT , SEMOLINA


SPELT FLOUR


ORGANIC DRUM WHEAT , SEMOLINA


Gluten Free


No


Yes


YES


NO


YES


YES


Organic


Y


Y


Y


Y


Y


N


Sodium
(per100g)


8mg


31mg


2mg


0mg


0mg


0mg


Others


Includes
 vitamin B1


Includes minerals, Iron


Non-GMO,  includes  vitamin B1


Includes Iron, vitamin B1,B6,B2,D9


May contains traces of eggs


May contains traces of eggs


 
 
1. ANNABEL KARMEL 貝殼粉

適合月齡: 8個月
烹煮需時: 由於有點厚度,煮淋嘅時間比包裝上註明的要耐,大約用了8分鐘。

評語: 呢隻貝殼粉口感煙靭,吾會咁易爛,所以未有牙BB要時間再煮淋D。試過趕時間出門前煮一煮放入燘燒杯外帶,四個鐘後軟硬度剛剛好,保持到一粒粒形狀,吾會變粉糊,所以我覺得無論撈汁或放湯都好適合。另一優點是如果BB剛開始學自己拎匙羹,貝殼粉會吸啜住匙羹,所以會易食D。*留意返佢含Gluten 的~

 
 

2.BELLAMY’S 糙米星星粉

適合月齡: 7個月
烹煮需時: 15分鐘。可能是糙米關係,就算星星粉體積小,但要完全煮淋的時間要耐一點,就算煮了15分鐘,星星粉心都未必會熟透,所以仍要再焗5至10分鐘。

評語: 加左鐵質。體質幾適合剛剛加固嘅BB食,但預返耐少少時間去煮。*留意返不是零納的。


 

 


3. ALCE NERO 小通粉

適合月齡: 9個月
烹煮需時: 10分鐘。雖然細粒但出奇地煮完唔會黏埋一堆,會粒粒分明。

評語: 可能因為屬於圓柱形關係,口感會有少少煙靭,建議BB識得咀嚼後試。*佢註明係GMO free非基因改造。
























4. DALLA COSTA DISNEY 蝴蝶粉

適合月齡: 9個月。
烹煮需時: 7~8分鐘。薄薄的幾易煮。

評語: 我對呢隻蝴蝶粉幾有好感,因為佢有得比Bella咬下有返D口感,而且又易咬,形狀又靚,放湯撈汁都適合。















































5. NATURATA 字母粉

適合月齡: 8個月
烹煮需時: 10分鐘,都算要D時間煮。

評語: 各方面中規中矩,數字粉對細B來說無意義,對大B來說反而更會令佢地食飯分心係度搵字母。
 



 
 
6. DELVERDE天使麵

適合月齡: 7個月
烹煮需時: 5分鐘,因為幼所以好易煮淋

評語: 見到好多行blw媽媽都會買呢隻牌子嘅長通粉比BB拎住食。零納,我用過黎做蕃茄肉醬意粉,長度自己自由剪,又夠幼,如果BB好鍾意食麵都可以食呢隻,亦可以煮黎訓練大B用叉。



 

以上資料如有錯漏歡迎指正。
呢幾款粉麵真係陪伴左Bella一段好長嘅日子,
而家Bella都大左,
食嘅粉麵又係另一個層次了,
真係好唔捨得佢大得太快。
之前Bella媽用過以上各款BB粉,
做左不同嘅加固食譜, 分別有:

BB版潤牛通/蕃茄潤牛通
香噴噴焦糖洋蔥湯拌ABC粉
田園雜菜星星粉
白汁三文魚蘆筍蝴蝶粉
BB版肉醬意粉

有興趣可翻看我之前的BB食譜文章或fb inbox我查詢~



 
 
< 許許與小BELLA >
隨性的玩樂型媽媽~ 喜歡做BB特色料理~ 愛分享BB好物情報~記得留意我地FACEBOOK瀏覽更多玩樂情報及BB食譜啦~
FB專頁: www.facebook.com/huihuiplayground
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...