FACEBOOK專頁

2019/06/14

親子共食:有營足料福建炒飯

隨住Bella日漸長大,
除左我地食麻辣咖喱之類會刻意煮比佢外,
一日三餐佢都已經可以跟我地大人食,
其實對我地黎講都係好事,
變相我地食嘅都會清淡有營啲,
今次我煮左個健康版福建炒飯,
全個飯嘅調味都只係落鹽,
整個飯味嘅靈魂就是靠“香菇”了!
唔知大家仲記唔記得我上次去九州,
就買了好多椎茸返黎,
呢隻菇真係好香,浸菇嘅水最適合用來打獻,
你地亦都可以用花菇或者香冬菇來做。

《親子共食:健康有營褔建炒飯》
 
 
材料(一大一小份量):
蛋一隻
椎茸兩大隻(或用冬菇)
紅蘿蔔一小片
芥蘭菜頭三支(怕苦也可用菜芯頭)
雞柳兩條
蝦仁六至七隻
小帶子八粒
白飯一碗
生粉一湯匙
 
 
 
 

預備:
1. 洗淨椎茸,用熱水浸軟,切絲(或粒)備用。
 
 
 
2. 洗淨雞柳、帶子與蝦仁,雞柳切粒,
全部材料澀乾水後,放半茶匙鹽醃半小時,備用。
 

3. 把蘿蔔及菜頭切粒,放進水中煮5分鐘,瀝乾水備用。
 
 

4. 蛋打勻備用。


 
做法:
1. 鑊中放少許油加熱,確定滾熱後,
大火放入白飯,分散壓碎炒鬆 。


 
2. 盡量把白飯平舖,大火加入蛋液。
 

 
3. 蛋液滲入白飯後,快手炒均勻,並炒至乾身,盛起備用。
 



4. 鑊中加少許油,大火放入雞粒炒至五成熟,
再放入蝦仁及帶子粒。
 

 
5. 炒至八成熟後,加入蘿蔔粒及菜頭粒炒勻。
 



6. 把約120ml的浸冬菇水,加入生粉中拌勻。
 

7. 把生粉水加入材料中炒勻,至收為獻汁,加鹽試味後。
 




8. 把餸料淋上蛋炒飯上即成。
 

 
 


 
 
**************************
~ 許許與小BELLA ~
隨性的玩樂型媽媽~ 喜歡做BB特色料理~ 愛分享BB好物情報~
記得留意我地FACEBOOK瀏覽更多玩樂情報及BB食譜啦~
FB專頁: www.facebook.com/huihuiplayground
聯絡我們: jassmine_tea@yahoo.com.hk


 
 
 

*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...