FACEBOOK專頁

2021/05/30

給Bella做的100+道幼兒菜式 (持續更新)

我的3年零8個月......
給Bella做了100+道幼兒菜式

三年零八個月,好似好漫長,但當很投入做一件事嘅時侯,就過得相當快,亦尤對一個媽媽陪著小朋友成長就更加。慶倖自己由Bella十個月大開始至今,都會把做過比佢嘅幼兒餐單寫下食譜來,呢3年零8個月除咗無得搽甲油整指甲之外,亦堆積了用來餵大Bella嘅「100+道幼兒食譜」😆,也算是目前於育兒路上唯一可自我陶醉嘅小小戰積吧!

這段前前後後的時間,好多次都收到一個又一個的媽媽inbox我,話我知因BB忽然厭食而擔心,無從入手、跪哂喺度...叫我推介適齡食譜,奈何這幾年間寫下嘅食譜都散落在Blog入面,逐篇摷的確有點難度,所以多次都有綜合所有幼兒食譜嘅念頭,而這個花時間嘅創舉今日終於完成,成就了這篇:給Bella做的100+道幼兒食譜,亦即是懶人包嘞😄

感謝大家一直對 #Bella媽食譜 嘅支持🙏🏻,由最初只是隨隨便便寫下,到後來收到很多鼓勵,甚至同我分享煮比小朋友食嘅相片,每每都令我好有動力堅持去記錄為Bella煮過嘅餐單。在此分享百多款幼兒食譜,當中不足之處請多多包涵,但也希望給大家「煮到都唔知煮咩好」嘅時候,增添一份靈感。


_________________________________________________

*標註是Bella每個階段做過的菜式,但有些食譜亦適合其他月齡的幼童!

*Bella 10個月至12個月大 做過的菜式:




























*Bella 13個月大至18個月大 做過的菜式:





















































*Bella 19個月至24個月做過的菜式:











































*Bella 25個月至30個月大做過的菜式:





























*Bella 31個月至36個月大做過的菜式:



















*Bella 3歲起做過的菜式:







































*Bella 4歲起做過的菜式:


























~   持續更新  ~



*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...