FACEBOOK專頁

2017/10/06

數盡購入最無謂的BB用品!


最近執拾一下Bella的衣物儲物櫃,
本來想寫一篇題目:
“用過最實用的BB用品分享”,
誰不知越翻就越發覺不對勁,
事關翻出來的都是使用率近乎零的用品,
而且oh my god似乎越翻越多,
所以即時要開個題目,
來跟大家數盡我家覺得最無謂的BB用品,
吾知大家屋企又有無呢幾樣野呢?

其實這堆物品都是購於孕期跟Bella初生時期,
都是因為第一次做人媽媽,完全無經驗,
購物慾又會被突如其來的母愛推到最癲峰,
就失去理性地買入原來無無謂謂的用品,
只要產品宣傳其功效關於:
BB健康,BB開心,BB舒服,BB安全,為BB好……然後,平又好貴都好,
為娘的都好願意去花費。
以下這堆被翻了出來的用品有點眼冤,
就算比人都得物無所用咁,
全部都是沒有跟老公商量下購入XD,
(不過同佢商量又等於咩都吾使買)
所以老公成日話我無理智今次自己都要認啦!

1.沖涼網
無謂度:⭐⭐⭐⭐⭐
Bella出世細粒,所以沖涼真係好難搞。
大盤對佢來說真的太大,每次嚇親佢之餘我自己都好驚浸親佢,所以當時就買了四邊掛起的沖涼網,唸住佢坐下去時有安全感,誰不知仲恐怖,因為好搖而且漂下漂下,仲差過直接坐在盤底,我要捉住佢但個網亦非常阻擾,用了半次放棄,最後比我找到下圖的初生BB沖涼海棉才解決沖涼安全感問題。



2. 沖涼溫度計
無謂度:⭐⭐⭐⭐⭐
也是用了幾次就無用,而且每次都是記得才會放在水中測溫,因為開完水放溫度計,再等待測出個準確溫度好慢,而且好傻,因為最實際還是用手踭試水溫,自己的感覺最好。

3. 咬咬樂
無謂度:⭐⭐⭐⭐
最初加固想比Bella食水果,見到咬咬樂好似幾好,BB自己又可以拎住,又不怕啃親,試過放橙,西瓜,蘋果。後來用了幾次我發覺非常不方便,因為每次只可放半隻手指既生果,Bella一下子已啜走果汁無興趣,所以最煩是refill既頻率非常高,要開合重放水果又洗又抹又消毒,最後直接比水果切條Bella拎住食仲方便。

4. 棉花球
無謂度:⭐⭐⭐⭐
買棉花球是因為育嬰講座中姑娘教的,可用來幫BB抹眼,但用了幾次又覺得無必要跟大棉花分開用,因為原本已經用大塊棉花幫Bella抹臉,每次都會整濕兩三塊,其實已經好夠用,所以後來就無再額外用棉花球了。

5. 防撞頭枕
無謂度:⭐⭐⭐⭐⭐
這件東西現在變成我家貓咪的枕頭了。
Bella學識扶住企起身時買,怕佢撞頭,唸住佢跌倒可以墊墊不會太危險。但原來Bella跌低多數都會patpat先落地,如果整個人跌底就會打橫訓底,一樣會從側面撞到頭,個防撞枕範圍太細根本毫無保護力,而且BB識企之後真的好快學企穩扶穩,所以用份錢買個背囊仔用還好。



6. 外帶USB充電暖奶袋
無謂度:⭐⭐⭐⭐⭐
極度劣評這個暖奶袋,中伏之冠的就是它。
之前唸住帶出街用,因為Bella食奶好慢,唸住飲奶時要座奶就放枝奶入去暖住,但原來保暖溫度仲衰過用熱水座住,加上當時正值冬天,用USB充住電要等良久才開始暖,Bella都訓著覺了。

7. BB專用潤唇膏
無謂度:⭐⭐⭐⭐
幫初生BB塗潤唇膏,你地會不會笑我!XD...
其實當初是因為見Bella出世無耐全身開始掉皮(因為浸得耐胎水原故),又正值冬天喎,醫生叫我勤力幫Bella滋潤保濕要塗潤膚膏,所以緊張的媽媽就連BB潤唇膏都買埋,但買了後又不敢幫佢塗,雖然說是BB安心用,但始終怕佢食到入口,而家變了自己用不浪費好了。

8.汗巾
無謂度:⭐⭐⭐
春天時候買既,當時仲唸住夏天Bella會好熱要幫佢不斷抹汗,所以唸住用汗巾吸汗。但夏天都就快過,我都未拎出來用過,出街前本來想攝多塊巾係佢背脊,但感覺佢會熱上加熱便停手了。加上一來無想像中熱到汗流浹背的情況出現,二來就算有汗即時用乾淨紙巾抹更方便衛生,可能D汗巾要等Bella識走識玩,玩到身水身汗才有用吧??

9. 手泵型吸鼻器
無謂度:⭐⭐⭐⭐⭐
最初寄予厚望,之後發覺十分“無料到”。
事關每次用盡力按壓,個吸引力度都好弱雞,最後改用下圖超好用既軟管式自己用口吸,才輕鬆解決Bella的鼻垢鼻涕問題。


數完我買過的無謂用品之後,大家吾好以為我買親都中伏喎,其實我都入過不少好野嫁,有機會再慢慢同大家分享。

< 許許與小BELLA >
隨性的玩樂型媽~ 未生小Bella前非常慢活, heahea是個自由人, 而家當上新手媽媽全職帶娃, 雖然每日只有忙與累, 但跟小BELLA嘻嘻哈哈過每一天, 看著她在歡樂中成長原來更有趣, 是個玩樂型媽媽~ 從前喜歡分享美容, 生活, 入廚及旅遊樂, 如今更有機會寫下更多育兒誌, 歡迎到我地FACEBOOK專頁瀏覽更多生活趣事分享~
~ BLOG足跡 (BEAUTY, LIFESTYLE, DINE, MOM & BABY) ~

*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...