FACEBOOK專頁

2018/06/28

微波爐&蒸也零失敗: 多口味 BB 蒸蛋糕粉 9M+

呢隻蛋糕粉,
月頭係日本行過AKACHAN都無見到,
反而香港網店有,
最大吸引係佢嘅做法非常簡單,
用微波爐叮40秒就搞掂,
不過如果你地屋企好似我咁無微波爐,
就用蒸嘅方法一樣得,
而且仲係5分鐘就搞掂,
真係可以話係史上最快完成嘅海綿蛋糕,
而且係FOR BB嘅,
9個月大開始就可以食了~


蒸蛋糕粉係日本PIGEON嘅出品,
有四種口味 ,
分別係南瓜蕃薯味、蘋果蕃薯味、
南瓜紅蘿蔔味、菠菜小松菜味。




尋日好快手試整左兩隻口味比Bella做下午茶,呢隻係菠菜小松菜味,

每包都有兩包獨立包裝嘅蛋糕粉,
一包有21克,
另外仲包埋兩個微波爐專用嘅蛋糕模!

做法異常簡單,只要準備15ml水或奶,
今次我就用左配方奶。
將1包蒸蛋糕粉,
跟15ml牛奶或水攪拌均勻便可。




因為我用蒸嘅方法,
所以附送嘅微波爐杯仔唔啱用,
不過我自己就有蒸蛋糕嘅矽膠模仔,
如果無,用玻璃碗都得嘅。
將蛋糕糊倒入模中,
因為我個模仔,所以唔倒滿,預留澎漲空間。

另外一隻口味就係南瓜蕃薯味,
做法一樣。每包粉做到兩小隻星星蛋糕,
份量都啱Bella而家呢個歲數嘅下午茶食。


水滾後,隔水大火蒸大約5分鐘,
*我無在蛋糕糊上面蓋錫紙……。
又或放入微波爐加熱40秒就ok。
記得記得包含嘅模具只限微波爐使用,
隔水蒸需用用其他器具嫁。

好快好快,打開蓋就有得食,
用牙籤插入蛋糕仔拎出,
如果無蛋糊黏住就ok喇,
我用左大火5分鐘已經熟。

質感都幾軟熟,似模似樣的。


我落左配方奶,甜度中,
D口味都幾豐富,Bella好啱胃口,
如果唔想甜想淡口D,
就可以用水代替奶。

呢包蛋糕粉的確係懶人包,好慳時間,
無時間整色整水整佢最啱,
而且都係廿蚊鬆D一包,抵玩。




************************************************************************
~ 許許與小BELLA ~
隨性的玩樂型媽媽~ 喜歡做BB特色料理~ 愛分享BB好物情報~
記得留意我地FACEBOOK瀏覽更多玩樂情報及BB食譜啦~
FB專頁: www.facebook.com/huihuiplayground
聯絡我們: jassmine_tea@yahoo.com.hk






IG:  https://www.instagram.com/huihui_bella/

~ BLOG足跡 (BEAUTY, LIFESTYLE,  MOM & BABY) ~
BlogSpot   PINEXT   OpenRice  ESD LIFE  TheZtyle  She.Com BeautyExchange  
OH!爸媽!  MyBB.Com  香港媽咪幫  UBABY 媽媽經  親子日常

*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...