FACEBOOK專頁

2018/06/17

陪爸爸睇波之健康小食:BB版德國腸拼盤

唔明點解小朋友咁鍾意食腸仔!?
做完呢客BB健康版德國腸後,
本來以為Bella懶咬肉食得少,
已經有心理準備我食多D,
點知佢竟然狂食,
一條接一條密密食,
其實食材都係平時嗰D,
唔通變成左腸仔後佢唔當呢D係肉,
而係係腸仔?!
所以之前有媽媽問我點樣征服唔食肉嘅BB,
如果你地整左之後BB肯食話我知,
我會好開心繼續鑽研下一個食譜!

亦適逢世界盃開籮,
呢客健康版德國腸,
亦好arm屋企個大細佬睇波食,
做法其實好易好易,
因為唔需要太講究份量比例,
但一定要有blender。

《陪爸爸睇波之健康小食~BB版德國腸拼盤》

材料:
今次我就用左豬牛雞三隻肉,
目的係想影出黎嘅效果豐富D,
也可以試多幾種唔好配搭,
然後話比大家知邊D好食。
如果你地無時間就揀一兩款來做。
肉質唔好揀太瘦,會好鞋,
雞肉我用雞柳,
豬肉買有少少肥嘅免治梅頭肉,
牛肉就買免治牛肉。
豬牛肉買回來雖然已係攪碎的,
但都要再用blender打成蓉,
如下圖。


至於配料我用的唔多,
有蘑菇,芝士,粟米,四色椒,香草,
而西蘭花就用來伴碟,
大家也可以用自己喜歡的食材去做,
只要食材不要用太濕的便可,
而且切混合比例要留意,
多一點可以中和肉的鞋口感。

我今次想做的腸仔款式有以下幾種:
蘑菇雞肉腸
粟米牛仔腸
香草豬肉腸
芝士腸
四色椒長腸
雜錦波波腸


將粟米,四色椒,蘑菇及西蘭花先蒸熟。

然後切碎備用。


芝士亦另外切碎。

準備好大大小頭的保鮮紙,
但留意包裹腸仔後兩頭要留有空位做扭結。

香草豬肉腸:


芝士腸:

粟米牛仔腸:

混合幾種食材及兩種肉的雜錦腸:

混合肉腸時可按自己需要加入些許鹽。
做形狀方式大家可按自己喜歡的長度與粗度做,但切記當捲實後,兩頭都要打結把肉腸迫實定型。然後放入雪櫃雪6~8小時。


煮食前取出,腸仔打開後會定了形,但肉質仍是軟綿綿的,不要大力按壓。



由於我家都喜歡食香口野,
所以我就直接放到平底鑊慢火煎熟,
其實不喜歡煎也可以蒸,又或蒸完再略煎又得,
但如果蒸的就不要放太多芝士。

送比爸爸及BB一齊睇波嘅健康小食,
BB版德國腸拼盤!
下次Bella媽再來為BB創造料理,記得留意我們的facebook更新😉!








************************************************************************
~ 許許與小BELLA ~
隨性的玩樂型媽媽~ 喜歡做BB特色料理~ 愛分享BB好物情報~
記得留意我地FACEBOOK瀏覽更多玩樂情報及BB食譜啦~
FB專頁: www.facebook.com/huihuiplayground
聯絡我們: jassmine_tea@yahoo.com.hk








*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...