FACEBOOK專頁

2021/02/17

香港家庭首選!玄關邊枱變八人餐枱 ~ MILANO 100%意大利進口開合易收納餐枱

之前喺舊居時因為空間細,
我哋都係用摺式餐枱開飯,
Bella出世後屋企太多雜物,
我仲用埋原本放餐枱個位打造咗個小天地比佢,
同時亦考慮到摺式餐枱對Bella來說相當危險,所以索性送人,
所以自Bella識行開始我哋一張餐枱都無,
食飯時阿囡就坐喺佢張兒童工作枱,
我倆就蹲在兩旁坐膠櫈陪食。
其實好多嘅香港家庭,
屋企嘅空間都非常緊拙,
尤其是有小朋友之後,
屋企角落就更加易亂又擠迫,
唔係每每都可以用「搬大啲」來解決,
反而係要狠心將雜物斷捨離,學懂收納術,
同時揀返啲適合香港蝸居式嘅「聰明傢俱」。

今次呢張可輕鬆開合又容易收納嘅餐枱,
非常適合香港嘅家庭使用,
屋企即時可以騰出好多空間。


雖然佢係開合式餐枱,
但並唔係舊款式存在危險,
全收起時都係一張只有44 cm不佔空間嘅單人工作枱或玄關枱,

而且枱底有活動安全扣,
絕對唔怕倒翻或夾手,非常安全,
唯一枱的四角可以黏上保護膠,
以防小朋友撞到。


由於個設計係把枱面逐一增加(共3塊),
可以收藏於枱身中,

所以亦可彈性把闊度由44cm延伸至186cm,
開一塊時變92cm,可做玄關邊枱或私人工作枱,

開兩塊變136cm,可做四人餐枱,
而且仲唔會阻擋餐椅腳,
每邊都可以舒服咁放腳,

開哂所有枱面版塊,
就變成一張186cm嘅八人餐枱,
如果坐迫少少仲夠十人一齊坐。

我哋而家會幾佢放一邊做玄關枱,
多親友黎食飯時又可以開出來招呼,
甚至我哋會喺花園將佢全開,
一邊BBQ,一邊在枱上聯宜暢飲。

呢種多種用途模式又安全嘅枱,
喺香港市面上真係未見過,
而 MILANO 就係100%由意大利原裝進口,
除咗設計精巧,
亦都用上意大利原裝五金結構,
承重力仲達到50公斤,
加上使用咗嘅意大利CLEAF板材,
耐用防潮,材料亦符合歐盟甲醛標準,
而且你會發現枱面好容易清潔,
就咁放碗碟喺上面食飯,
都唔會咁易有印或花痕,
佢嘅防刮級別達到 EN14323>1.5N標準,
使用壽命更長,清潔簡單。


我呢張係白雲石色,其實有白色、水泥色、啡木色、及赤鐵色,
幾個顏色都好特別,易襯任何風格嘅家居,
最平四千蚊就有交易,
相比市面上摺合類別嘅餐枱,
佢嘅性價比可以話非常高。

MILANO 100%意大利進口開合易收納餐檯飯檯

由ITALOMODA型家梳化 全港獨家發售。

關產品資料及網上訂購,可以睇呢到:https://bit.ly/3cXwfgm

而家網店做緊限時75折優惠,我嘅讀者更可再額外獲得減400蚊折扣,如需要嘅可直接Facebook inbox 我拎折扣優惠碼。

Facebook Page: www.facebook.com/huihuiplayground

**************************
~ 許許與小BELLA ~








~ BLOG足跡 ~



*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...