FACEBOOK專頁

2018/09/17

LEGO入門級-Duplo得寶系列:啟發幼兒想像力與創意!

記得我細個玩Lego,
都係將佢搭到最高做把劍然後劈斷佢,
又或者分顏色去扮紅豆沙,豆腐花黎做煮飯仔,
成日睇到人地幅圖砌到城堡、遊樂場之類會好羨慕,
但係點解我會砌唔到嘅?只係識將D人仔個髮型換來換去!
到今日Bella玩Lego,
我先知Lego要玩得有意義,
係要從旁引導佢自己玩,而唔係由佢亂玩。


之前同佢去Lego Duplo Workshop,


由註冊教育心理學家教我地點樣引導Bella去玩Lego Duplo小火車。



 
最初我會覺得未到兩歲嘅人仔,
點會識砌路軌! 不過真係唔好睇小佢地嘅吸收學習能力,
第一round同佢地一齊砌,
第二round協助佢地砌,
第三round佢地自己已經識砌喇邏!











Lego Duplo嘅對象係1.5歲~5歲嘅小朋友,
可以話係一套讓幼兒發展創意同想像力嘅入門系列,
透過玩樂過程學習認知配對、手眼協調、專注及持續忍耐,





好似呢款Duplo系列小火車咁,
透過開動有聲火車及配件指示牌,
黎刺激埋佢地感官同邏輯理解,
完成路軌後又可以比佢地發揮創意,
自己設計周邊配件!




 
♥如果你地想同BB試玩呢套小火車,
不妨參加Lego Baby Month活動「成為小車長·得寶火車站體驗之旅」,
親子歡樂同時又可贏取豐富禮物,而且費用全免,
分別係玩具反斗城、一田百貨及AeonStyle舉行。
活動詳情日期可參閱:https://goo.gl/Z9jH4Z


************************************************************************
~ 許許與小BELLA ~
隨性的玩樂型媽媽~ 喜歡做BB特色料理~ 愛分享BB好物情報~
記得留意我地FACEBOOK瀏覽更多玩樂情報及BB食譜啦~
FB專頁: www.facebook.com/huihuiplayground
聯絡我們: jassmine_tea@yahoo.com.hk



 

*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...