FACEBOOK專頁

2019/12/30

回顧我們那大同小異的「媽媽餐」!

#育兒二三事
#回顧我們那大同小異的媽媽餐


話說前幾日嘅聖誕大餐,
我哋揀左去食中餐,
貪佢唔多人之餘價錢唔會升幅太大,
事前仲訂左隻六七斤嘅阿拉斯加蟹同四大長老一齊食,
今次有感係做媽媽以來,
我終於帶住Bella喺外面食野可以達到「享受」過程。

所謂享受除左味覺方面,
最重要係唔洗再服侍阿囡,
原來佢超鍾意食蟹🦀,
所以成餐飯佢有佢滋味😋,
我有我陶醉😌。

回顧過去兩三年,
尤其是Bella半歲到兩歲半呢個階段,
每次揀餐廳,
從來都唔係考慮食物質素為主,
對我來說餐牌嘅內容都係一樣,
但仍然要仔細去揀就係餐廳有無Highchair、
有無位放BB車、有無升降機直達、
附近有無育嬰室🤭......
所以每次親友問想去邊到食野?
無所謂,最緊要餐廳baby friendly👶🏻
然後坐低後咩都唔重要,
因為掛住照顧個細嘅,
最後就幾乎狼吞虎嚥將飯菜爬入口,
食過咩都唔記得!

原來媽媽過去外出嘅每餐飯都係咁食嘅🙈
難怪而家啲親子餐廳越來越受歡迎!

**************************
~ 許許與小BELLA ~
隨性的玩樂型媽媽~ 喜歡做BB特色料理~ 愛分享BB好物情報~
記得留意我地FACEBOOK瀏覽更多玩樂情報及BB食譜啦~
FB專頁: www.facebook.com/huihuiplayground
聯絡我們: jassmine_tea@yahoo.com.hk



*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...