FACEBOOK專頁

2018/03/30

BB FishFinger : 芝士菜菜手指魚(清蒸版&香煎版)

今次Bella媽做手指魚食譜,
送比喜歡食手指腳趾嘅BB😁。
其實這手指魚可以做蒸及煎兩個做法,
細D嘅BB可以蒸,
而Bella就最愛香口食物,
不過今次因為有芝士,
無論煎或蒸都一樣好味,
所以Bella媽今次會做埋for 細B嘅清蒸版本。

《芝士菜菜手指魚》
 
 
 
香煎版:
材料:
1. 今次用了鱸魚,也可用鯇魚,比目魚。其實三文魚都得,不過因為Bella成日食三文魚,所以我想做下其他魚比佢食。
2. 菜數棵,我用了菠菜,無原因的,就是因為雪櫃仲有。菜同魚的比例無所謂,想吃多點菜或口感軟D,可以菜比例多點。
3.芝士,有看我文章的對我用邊款芝士應該不陌生,大約用20G左右。
4. 麵粉或粟粉兩茶匙。

做法:
1. 因為這種魚多骨,所以我會先隔水蒸魚起肉挑骨。(如果用三文魚之類無骨的魚,可不用先蒸,撻肉後做條狀直接在煎pan煎熟)


2. 魚肉弄碎,但切勿太碎以保持一定口感。

3. 菠菜切碎蒸軟,10分鐘左右,別蒸太耐以免太霉運。


4. 芝士切碎。

5. 將菠菜碎及芝士碎與魚肉拌勻。



6. 再落兩茶匙麵粉或粟粉拌勻。

7. 取適量上手掌心,進行撻肉,來回用右手掌心把肉撻回向左手掌心,撻6~8下左右會感到魚肉會糰在一起便可。撻肉動作好重要,把入面空氣迫出來,那麼蒸或煎的時候就不會太易散。

8. 然後做好手指條狀,在肉身樸一點薄薄麵粉或粟粉,便可以煎了。

9. 煎的時候切記不要太大火,慢火煎到外層挺身便可,因為入面的菜,肉是熟的。


10. 送給各位鍾意香口食物嘅BB: 
~《芝士菜菜手指魚(香煎版)》


11. 因為有芝士,所以完全無魚腥無菜青味,
吾好講Bella,就算我都好鍾意食。
 

再來給細B做清蒸版本。
因為會先把魚肉剁碎,
所以我選擇了沒有骨的三文魚,配西蘭花做,
都是平時雪櫃內常見的食材。

魚肉碎,菜碎及芝士碎混合,
加入麵粉或粟粉兩茶匙拌勻。
然後取適量撻肉(好重要),
再做成條狀,隔水大火蒸7分鐘,
再細火蒸7分鐘。


完成後圖,蒸手指魚外型一樣挺身,
但口感係好軟淋嘅,
《芝士菜菜手指魚(蒸版)》
細B或吾想食煎嘅BB喜歡嘛?

 
下次再給各位BB做好味料理~
記得留意我地FACEBOOK更新啊~~
 

< 許許與小BELLA >
隨性的玩樂型媽媽~ 喜歡做BB特色料理~ 愛分享BB好物情報~
記得留意我地FACEBOOK瀏覽更多玩樂情報及BB食譜啦~
FB專頁: 許許與小BELLA
www.facebook.com/huihuiplayground




~ BLOG足跡 (BEAUTY, LIFESTYLE,  MOM & BABY) ~


*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...