FACEBOOK專頁

2018/11/06

K1面試記錄(一)

舊年報N嘅時候,
遇上間間都唔收細B表格,
本來以為只能不了了之,
但今年7月再去報屋企樓下嘅幼稚園,
好彩地收左Bella插班讀N…

今年我幫Bella報左三間幼稚園嘅K1,
事前本來有另外兩間想報,
但一間唔收細B表格,
一間就怪我慢半拍過左人地嘅報名時間……
不過都唔緊要啦,反正報左都未必會入到,
其實到底三間算多定少呢我都唔知道…
不過如果全軍覆沒嘅話,
都仲有而家讀緊N嘅一間可以直升,
但就係好貴囉,所以都想多兩三個選擇。

啱啱星期六去左第一間面試,
呢間只係屋企附近嘅普通卷校,
平時我睇人地D面試經歷,
都只不過係10分鐘內嘅事,
但,呢間竟然要考成20分鐘……

入房後,我同Bella一齊平排坐,
對住一位老師,首先佢問Bella叫咩名,
然後拎左玩具麵包,提子,
橙同香蕉出黎問Bella係咩,
又叫佢拎麵包比媽媽…
然後再拎四件顏色積木,
要Bella逐隻色拎比佢…
再拎左約十張卡出來,
問Bella上面係D咩,
D圖多數都係交通工具、動物、生活用品呢D…之後又考放圖型,比四舊圖型積木佢,
要佢按形狀放入個洞洞,
放完又拎多一叠卡出來,
今次係情景,
每幅圖都有一個人係度做一樣野,
例如小朋友著褲、sir滑梯、笑、喊、食飯……
逐張問Bella佢地做緊咩…
講完後又拎三個杯出來,
入面放左三隻唔同色嘅珠仔,
另外再比一堆珠佢,
叫佢逐粒按顏色放返入杯內…
放完又要考記性,
比四張圖案牌出來問左佢嗰D係咩,
然後翻轉,再按老師要求嘅圖案揭返出來…
揭完再問眼耳口鼻頭肚腩孖辮喺邊……
答哂之後先比左一堆星星貼紙佢揀一張做禮物,原來都係想睇佢個人屬於猶豫定爽快…………

本來今次以為Bella一定會好驚,
因為佢剛剛返左兩日N班都喊到九彩,
第三日就要黎面對老師提問一定非常抗拒。
不過好彩係我可以坐佢身邊,
亦有充足時間warmup,以致佢心情唔錯,
肯講野亦做到D tasks……
下星期又去In第二間,希望唔使搞咁耐,
小朋友面試表現都係屬於講緣份嘅野,
除左順其自然,真係無咩可以做到,共勉之!

………………………………………………
~ 許許與小BELLA ~
隨性的玩樂型媽媽~ 喜歡做BB特色料理~ 愛分享BB好物情報~記得留意我地FACEBOOK瀏覽更多玩樂情報及BB食譜啦~
FB: www.facebook.com/huihuiplayground
聯絡我們: jassmine_tea@yahoo.com.hk



*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...