FACEBOOK專頁

2018/11/28

12M+幼兒健康食譜:軟綿綿迷你至尊Pizza

我最近諗左呢款至尊Pizza整比Bella食。
大人食嘅Pizza要焗,批底硬,
就算健康式自製,
要搓批底等多重工夫,
總覺得好大工程。
然後我諗來諗去,
索性用pancake底來做幼兒Pizza。
所以口感係軟綿綿嘅。
至於材料,任君選擇,
但既然係做Pizza,
我就用左最經典嘅蕃茄,洋蔥,
免治豬肉,青椒同蘑菇,
仲加左藍莓來代替菠蘿嘅酸甜,
好豐富嫁,可以當正餐食。
 
《幼兒健康食譜:軟綿綿迷你至尊Pizza》
 
 
材料(全部少量便可):
免治豬肉
蘑菇
青椒
洋蔥
車打芝士
車厘茄
藍莓
 
 
 
批底:
 
比例是麵粉3湯匙配雞蛋半隻
 

做法:
先把雞蛋及麵粉混合攪拌,
直至沒有粒粒黏在一起。
 

混合後質感要呈芝麻糊狀,
如果太稀可加些麵粉中和,
太少就逐些逐些水加入拌勻,
如無把握建議可倒一茶匙入平底鑊試效果。
*也可重溫我早前的野菜風味蘑菇豆腐薄餅食譜:https://huihuiplayground.blogspot.com/2018/04/bb10m.html

如果唔想自己調製餅底,
也可用BB食開現成的pancake粉來做。
 
 
 
另一邊把蘑菇、青椒、肉碎及洋蔥,
隔水蒸熟,然後瀝乾水份,切碎備用。
 
 
車厘茄及藍莓切片。
 
 
芝士切碎。
 
 
最好用一個碟子盛載全部材料,
方便快手鋪放在薄餅上。
 
 
易潔平底鑊開細火,不用加油,
慢慢倒入餅底槳,
 
 
然後在上面放入材料,
盡量將每種料都接觸到餅槳黏合。
 
 
然後在上面灑上芝士碎。
 
 
等待餅底成型,餅面半熟澎漲,
目測表面材料都差不多黏合在餅面上時,
就可以剷起整塊薄餅。
 
 
 
開大火,快手翻轉,然後輕輕按一按薄餅,
讓溫度溶化芝士,3秒後即關火或離鑊,
再慢慢剷起薄餅翻轉,即成。
 
 
這個材料配搭跟我地大人食嘅至尊Pizza口味相似,
超好食又健康,無油,免焗,原汁原味,
試過放雞肉粒同樣好味。
 
 
 

批底軟綿綿,批面滿怖豐富材料,
已經是一餐主食了,希望各位BB喜歡。
 


 
******************************************
~ 許許與小BELLA ~
隨性的玩樂型媽媽~ 喜歡做BB特色料理~ 愛分享BB好物情報~
記得留意我地FACEBOOK瀏覽更多玩樂情報及BB食譜啦~
FB專頁: www.facebook.com/huihuiplayground
聯絡我們: jassmine_tea@yahoo.com.hk



*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...