FACEBOOK專頁

2019/02/23

1Y+幼兒食譜:滑豆腐南瓜粒蒸布甸蛋

最近我多左整比Bella嘅下午茶,
就係呢款滑蛋布甸,
其實就係蒸水蛋,
但質感蒸出黎似焦糖布甸嗰種,
加埋滑豆腐同南瓜粒同蒸,
簡單得來唔會寡!

 
其實云云蛋料理中,
我覺得最難做係蒸水蛋,
看似簡單,
但要控制火喉時間恰當,
蛋與水混合嘅比例正確,
挑選盛載嘅器皿厚薄度等,
配對好先會有滑蛋食,
另外就係要有個篩同埋量杯。

《1Y+幼兒食譜:滑豆腐南瓜粒蒸布甸
 
 
 
材料:
雞蛋一隻
南瓜數小片
滑豆腐一片(今次用盒裝)
 

做法:
1. 把南瓜去皮去核切最小方粒,
豆腐切小方粒,蛋打入量杯中。
 

2. 蛋打勻後,再注入1:1份量的水或高湯、鹽攪勻。
 


3. 準備蒸蛋的器皿,
我今次用了有蓋子的玻璃小砵,
所以傳熱無咁快,注入蛋液不能太高。
 

4. 準備過篩,隔走蛋白筋同泡沫。
 



5. 注入1/3高度後,再加入南瓜粒及豆腐粒。
 




6. 預先煮燒一鍋水,
水滾後放入盛著蛋液的器皿,
蓋上蓋子,也可用耐熱的保鮮紙或錫紙代替。
 

7. 中大火蒸4分鐘,再中小火蒸6分鐘。
如果用的是傳熱較快的大鐵碟,
則把6分鐘改為4分鐘,於8分鐘內可完成。
 

8. 完成!!
 



這個蛋是布甸的質感,不會太散但滑溜溜。
*下次Bella媽會煮《寶寶健康版周打蜆湯通粉》,
有興趣可留意我地facebook更新。
 
 
******************************************
~ 許許與小BELLA ~
隨性的玩樂型媽媽~ 喜歡做BB特色料理~ 愛分享BB好物情報~
記得留意我地FACEBOOK瀏覽更多玩樂情報及BB食譜啦~
FB專頁: www.facebook.com/huihuiplayground
聯絡我們: jassmine_tea@yahoo.com.hk



*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...