FACEBOOK專頁

2019/03/28

無火簡易自家製:金黃栗米粒粒雞蓉豆乳湯

早幾日Bella爸話好想飲雞蓉粟米湯,
叫我我買罐罐頭湯喺晚飯比佢飲,
老實講我去到超市完全都買唔落手,
一來我哋屋企十年都唔開罐頭,
二來阿囡而家晚飯跟我地食,
我更唔想佢喺屋企都要飲高鈉罐頭湯落肚,
所以決定自己煮,
而且仲係快速版唔洗開火嗰隻,
又係用我嘅好拍檔:
Philips AVENT 4 合1 嬰兒食品蒸煮攪拌器,
煮左一道健康版金黃粟米雞蓉豆乳湯,
一家大細一齊飲。

其實Bella而家都兩歲半,
呢部機都依然伴隨左右,
只是菜式變化而已
每次做湯,做肉沬料理都好有用。

《無火簡易自家製:金黃栗米粒粒雞蓉豆乳湯》



材料:(兩飯碗份量)
雞柳80~100g(視乎個人需要,喜歡的也可以先用香草鹽醃)
薯仔90g
無糖豆漿100ml
超甜粟米半支
鹽適量
 
 
做法:
1. 把薯仔走皮切件,把粟米粒切出,雞柳切小方粒。
 
 
2. 把無糖豆漿倒入Philips AVENT 4 合1 嬰兒食品蒸煮攪拌器配備的食物儲存盒內,扭上蓋子,放入蒸煮攪拌器加熱10分鐘。完成後取出備用。
 
  
 
3. 把粟米粒、雞肉粒及薯仔,放入蒸煮攪拌器蒸煮20分鐘。
 


4. 完成後,取出雞肉粒,及少量粟米粒做裝飾,盛起備用。
 

5. 蒸煮攪拌器內的水保留一寸高,剛蓋過粟米粒及薯仔便可,再放入豆漿及鹽,加上攪拌刀。


6. 蓋上蓋子,按攪拌鍵將20秒,便打成湯。
 

7. 倒入碗中,再放入雞粒及點綴的粟米粒即成。
 
 

 

註:如果唔想用豆漿,也可用牛奶或高湯代替。

有好多媽媽問過我BB加固期時,
到底應唔應該買嬰兒食品蒸煮攪拌器,
因為好擔心加固期後就得物無所用。
其實就我個人經驗黎講,
我係十分推薦大家買嬰兒食品蒸煮攪拌器!
畢竟加固期時真係好方便又慳時間,
一部機就可以做齊加熱、解凍、蒸煮同攪拌功能!
同時間亦唔需要擔心加固期後會浪費,
只要用小小心思,
就可以用部機去整其他唔同嘅食物,
所以其實部機係大人同小朋友都啱用架!
  
******************************************
~ 許許與小BELLA ~
隨性的玩樂型媽媽~ 喜歡做BB特色料理~ 愛分享BB好物情報~
記得留意我地FACEBOOK瀏覽更多玩樂情報及BB食譜啦~
FB專頁: www.facebook.com/huihuiplayground
聯絡我們: jassmine_tea@yahoo.com.hk


 
 
 

*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...