FACEBOOK專頁

2019/03/21

幼兒料理:照燒汁蘑菇雞肉丸子 · 三角小飯糰

我終於可以做寶寶版照燒汁比Bella食喇,
今次做左照燒蘑菇雞肉丸子,配上三角小飯糰!
 
 
其實我地平時食開嘅大人版照燒汁,
都係用好濃味嘅調味料去做,
唔好話小朋友,大人食得多都唔太好。
大家應該都知照燒汁都是黏黏甜甜的,
好多都係用蜜糖或麥芽糖來做,
但前者我仲未比過Bella食,
後者就唔係太易買到,
不過前排去開日式超市,
又比我發現到一支說是一歲起食用的BB蜜糖,
睇返佢的蜜糖成份含量唔多,
我自己試過一口,
如果話一歲食我就嫌甜得滯唔建議喇,
不過我覺得可以過左歲半,
間唔中來做下醬汁又的確幾好用嘅,
下次應該仲可以自己整酸甜排骨個汁。
如果唔想用呢支一歲蜜糖來做照燒汁,
都可以用少少麥芽糖代替。
而今次個汁都用到平時用開嘅BB豉油,
兩者份量都唔多,唔需要做太濃味,

剛好吊到味恰到好處就是了。
 
 
《幼兒料理:照燒蘑菇雞肉丸子 · 三角小飯糰》




材料(8粒份量):
雞柳兩條
啡蘑菇一粒
洋蔥1/8個
水一湯匙
BB豉油一湯匙
一歲蜜糖一湯匙
粟粉一茶匙


 
做法:
1. 雞柳及蘑菇切半,與洋蔥一起用blender打碎,
但切勿打成蓉,否則口感太綿。
因為若不用blender,也可以用手剁切,
或購買現成免治雞肉。
*整個過程所有材料都需保持乾身。
 


2. 材料打碎後,加入一茶匙粟粉拌勻。
 

3. 把肉碎分成均等份,取一份在掌心搓成肉丸。
 

4. 把肉丸放在碟上,
碟面可先塗少許油以免肉丸熟後會黏住,
水滾後大火蒸8~10分鐘。
 

5. 做汁:一湯匙BB豉油與一湯匙清水混合。
 


6. 熱鍋後,放入剛才的汁,
然後再加入一湯匙左右的BB蜜糖,以中火煮起。
 



7. 放入已蒸好的肉丸,在汁中翻滾直至收汁,
肉丸會黏上照燒汁即成,過程大約分半至兩分鐘。
 



 
由於肉丸較惹味,Bella非常喜歡,
同時也可做個三角頭飯糰及蔬菜來食,
小飯糰只用了幼兒食用的飯素來做,簡易方便。
 

下次Bella媽會煮健康的鮮魚麥皮蘑菇濃湯,
有興趣可follow我地facebook更新。
 


******************************************

~ 許許與小BELLA ~
隨性的玩樂型媽媽~ 喜歡做BB特色料理~ 愛分享BB好物情報~
記得留意我地FACEBOOK瀏覽更多玩樂情報及BB食譜啦~
FB專頁: www.facebook.com/huihuiplayground
聯絡我們: jassmine_tea@yahoo.com.hk


*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...