FACEBOOK專頁

2019/07/26

視像通話、定位追蹤!dokiPal兒童智能手錶!

當我見到呢隻dokiPal兒童智能手錶,
就覺得簡直係 #四大長老兼爸爸媽媽嘅福音,
因為Bella唔洗再霸用我同爸爸嘅手機喇,
話說爸爸要用電話打機,
媽媽要用電話日理萬機:-D ,
有左呢隻dokiPal,
Bella可以自己打電話或玩視象,
對象係我哋預先set入佢電話薄嘅親朋戚友,
同時對方亦可以隨時打返比佢,
雖然舊手機我哋屋企好多,
隨便都可以幫佢開個wtapps,
但我哋始終都堅持唔會比佢自己用手機,
唔想佢借啲依話要睇youtube,太多引誘喇,
比佢自己用呢隻智能手錶我就放心哂,
四大長老輪流自己搵佢而唔洗經我,
阿媽覺得好爽!

 

其實呢隻dokiPal嘅特點,
除左可以雙向視頻及語音通話, 
隨時隨地都可以同小朋友保持聯繫外,
佢仲有個好強嘅定位功能,
可以即時睇到小朋友身處嘅位置,
而且仲可以設定安全區,
如果小朋友未於指定時間到達目的地,
又或離開左安全區,
咁家長就會收到短訊通知,
而且仲有S.O.S.功能,
確保小朋友安全。





使用方法簡單,
首先喺App Store或Google Play中搜尋《dokiPal》,
並下載Doki App,



然後就可開設帳戶,再配對dokiPal手錶,
咁就可以用來管理小朋友嘅dokiPal,
可以幫佢地換頭像、填名字、生日之類,
亦能睇到佢地嘅通話記錄、身處位置,
或幫佢加減電話薄中嘅聯絡人。



除左可以喺個App到設置,
亦都可以喺手錶做一啲簡單嘅settings~



我的幫Bella加左四大長老同親戚嘅聯絡,
如果對方都裝dokiPal App,
就可以用埋視像,訊息及話音通話,
否則就只可以用話音。






而家每日Bella都好鍾意打開隻錶,
打比佢啲親友同對方視像,
四大長老超開心!

 
至於個GPS安全定位,
係透過網絡、手機 App,
同時兼容Google Map及高德地圖,
就算漫遊中國仍能準確定位,
使用Qualcomm Snapdragon 2100 + 
Broadcom GPS chipset,
位置定位最強最準~
(以下定位圖我未縮到最細)
 


手錶仲有SOS求救按鈕,
只要小朋友長按5秒,
手機就會響起,
並即時通知小朋友位置及附近環境聲音!




聯絡人嘅設定,
係透過管理人嘅手機App去增加的,
所以可拒絕陌生人致電比小朋友,
避免滋擾及意外發生!



錶帶及外殼都選用優質塑膠材料,
手錶亦配備IP68防塵, 防水等級!



dokiPal支援Wifi,以及4G LTE連接,
可在全球範圍內使用,包括中國大陸,
只要買一張數據電話卡便可。




亦有健身追踪及健身追踪排行榜,


AI語音助手、智能任務提醒、日曆、
影相功能、照片編輯器,
以及48小時續航時間!


省電模式下,可用上一日半至兩日。


技 術 規 格
晶 片 : Qualcomm Snapdragon 2100
內 存 : 4GB + 512MB
電 池 : 800 mAh
相 機 : 2 MP
作 業 系 統 : Android OS 7.1
重 量 : 50g
包 裝 內 附
dokiPal x 1
USB 充 電 器 x 1
快 速 使 用 指 南 x 1
 




有興趣選購 dokiPal兒童智能手錶(原價HK$1388),
可用埋以下九折優碼「Jassmine10」
2019/8/10前有效。
 
 
*************************
~ 許許與小BELLA ~
隨性的玩樂型媽媽~ 喜歡做BB特色料理~ 愛分享BB好物情報~
記得留意我地FACEBOOK瀏覽更多玩樂情報及BB食譜啦~
FB專頁: www.facebook.com/huihuiplayground
聯絡我們: jassmine_tea@yahoo.com.hk


 

*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...