FACEBOOK專頁

2019/07/29

全城母嬰產品~盡在Price App香港格價網 !

大家都會知做左媽媽後,
基本上買嘅全部都係BB用品,
由孕期開始買,
再到初生期BB床、BB車、揹帶、奶樽,
再去到洗滌及護理產品、食具、奶粉尿片,
真係由初生買到三歲都未買完,
唔同嘅牌子、款式,
足以令我一直以來花左唔少時間,
去各大母嬰商店及網店搜尋,
睇啱之後就睇價錢,
還會東一件西一件咁格價,
務求慳得一蚊得一蚊,
相信好多媽媽都有我呢個經歷吧。
不過最近終於有一個喜訊,
我覺得簡直係媽媽界嘅福音,
原來香港格價網 Price.com.hk,
都有手機App嫁~


而且入面嘅母嬰類別中,
BB產品多到不得了,
孕婦用品、家具床品、
嬰兒護理及哺育品、安全及外出用品,
連學習書本及玩具通通都有,
而且品牌、產地及款式選擇非常多,
包大家一定會搵到自己想買嘅野~



只要用手機download呢個Price App,
就可以安在家中自己慢慢揀。





以前買相機電器,
老公一定叫我去Price.com.hk到格價,
仲要睇埋係行貨定水貨再決定,
事實又真係格完價後,
同一件貨一定會搵到最合理嘅價錢,
如果買BB野真係慳返唔少周圍格價嘅時間,
去Price App睇就會一目了然。



 
 
最近阿囡戒左片,
我都想買多個幼兒廁所板,
等佢有時去婆婆屋企都有得用,
喺Price App入面母嬰類別,
再揀衛浴護理項目,
就會出現好多款供選擇,
而且仲可以按品牌或功能性篩選。





















唔好以為Bella大左就無野啱我買,
好似呢兩本幼兒PopUp書咁,



就係喺Price App買,
出面書店我見過最平HK$120/本,
呢到就每本平左11蚊,
買兩本已包運費~


 
無意中更比我發現,
上次去日本Bella想買嘅米奇餐具Set,


 
而且個價錢同我喺日本買嘅都係差不多,
嗰陣朋友仲問我知唔知喺邊到有得代購,
而家真係唔洗再周圍搵、周邊轉運,周圍淘喇!
 

睇啱件貨後可以即時訂購埋,
值得一提就係佢哋嘅“安心訂購”服務,
如透過“安心訂購”購買有原廠保養嘅貨品,
咁就可於訂購後60日內登記額外6個月嘅維修補償,
金額最高可達HK$800,
如果購買時發生爭拗,
Price更會提供調停仲裁服務,
令購物更有保障。
 


 
而且Price App周不時都會舉辦“限時購”活動,
咁我哋就可以以限時優惠價入手精選產品,
我見到呢三樣產品覺得好抵,準備落單喇......

 






所以記得簡單登記做Price會員開個帳號,
隨時接收Price嘅資訊及限時優惠通知喇。
宜家click入去下載左 Price App 先啦!
https://pricehk.onelink.me/u3YG/596ce4dd
 


 

 
**************************
~ 許許與小BELLA ~
隨性的玩樂型媽媽~ 喜歡做BB特色料理~ 愛分享BB好物情報~
記得留意我地FACEBOOK瀏覽更多玩樂情報及BB食譜啦~
FB專頁: www.facebook.com/huihuiplayground
聯絡我們: jassmine_tea@yahoo.com.hk


 
 

*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...