FACEBOOK專頁

2019/08/24

Tripla! 日本旅遊好幫手~全日本餐廳免費訂座服務 !

香港人去旅行揀嘅旅遊地點,
日本一定係首三甲之選,
而且對於日本行程景點已瞭如指掌,
因此大比數都會選擇自由行……
我們一家亦不例外,
近年到日本更喜歡彈性嘅自駕遊,
想去邊就去邊,輕鬆寫意,
但有時亦有美中不足嘅地方,
試過事前滿心歡喜去一啲口碑唔錯嘅餐廳,
但經常性會遇上餐廳休息,又或結業,
甚至就係因無事前預約而餐廳無法安排,
因而白白行了一趟。
 
 
又試過email比餐廳預約,
但一直都無下文,
都估到原因係我不諳日語,
餐廳跟我無法溝通,
所以之前我都會成日周圍搵,
有無一啲日本餐飲App或系統,
可以簡單直接輸入日期時間、
人數同姓名來訂座,
方便我哋唔識日文都可以海外預約!
 
 
 
而最近我發現左Tripla.ai呢個網站後,
我嘅願望已經成真喇,
往後去日本旅遊可以更輕鬆。
 
 
 
Tripla係一個可以幫我哋預約日本全國國內餐廳嘅網站,
而且我覺得最難得嘅係呢個服務「完全免費」,
更提供五種語言服務,操作又快捷簡單!
 
 
Tripla除左網站,亦有Apps,
 
 
就算用手機佢哋網站:Tripla.ai ,
操作原來亦非常容易,
今次我就打開網頁測試一下呢個服務,
進入網站後,
右下角會出現 「請在此進行預約」…
 
 
Click入去會見到一個對話Box,
然後就可以輸入我哋想預約嘅餐廳名,
如餐廳有分店名亦可提供!
輸入餐廳名稱後,
系統會再問你有沒有餐廳的電話或網址,
如果無唴話都唔緊要,
佢哋亦會幫手搜尋!
 
之後就會被要求填寫預約內容,
如用餐日期,時間及人數~
 
 
 
如果有小朋友同行,
亦需輸入小朋友嘅年齡!
 
 
 
完成後再留一個電郵地址,
以及英文預約名稱比佢哋,
預約成功與否,
Tripla都會經呢個電郵地址確認的!
值得一提嘅係,
雖然對話都係人工服務,
但佢哋都好細心,
會詢問預訂要求,
如兒童椅、禁煙席、素食、
甚至如有需要驚喜服務都可以提出,
Tripla會幫手同餐廳溝通!
 
 
最後會有一個預約資訊給確認,
而確定後就會收到一封電郵,
證明Tripla會開始幫我哋向餐廳預約,
我哋只需要再靜待佢哋嘅Email回覆便可!
 
 
用過Tripla之後,
會發覺呢個服務簡直係日本旅遊恩物,
特別係我哋呢啲家庭客,
因為並唔係間間日本餐廳都接受小朋友入座,
所以Tripla除左幫手訂座,
亦會有餐廳建議,非常貼心,
如此免費服務,
大家下一轉去日本一定會試,
但切記要做個有公德及責任感嘅旅人,
若無法履行預約,
記得盡早跟Tripla聯繫並取消預約喇!
 
 

**************************
~ 許許與小BELLA ~
隨性的玩樂型媽媽~ 喜歡做BB特色料理~ 愛分享BB好物情報~
記得留意我地FACEBOOK瀏覽更多玩樂情報及BB食譜啦~
FB專頁: www.facebook.com/huihuiplayground
聯絡我們: jassmine_tea@yahoo.com.hk


 


*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...