FACEBOOK專頁

2019/09/18

選擇家傭保險的3大貼士位!

早排妹妹生左BB要請工人姐姐,
因為分身不下想我幫手跟進,
由於我哋一直都無請工人經驗,
所以有好多野都唔識,
都係周圍向朋友取經,
其中提到家傭保險問題令我印象最深刻。
朋友講到佢嘅 <淚的經驗>,
話想當年生左BB之後要搵姐姐幫手,
而且第一次請姐姐慳得就慳,
求其同agency買佐一份保險,點知就出事。
新姐姐初來香港,可能水土不服,
第一個月就要睇幾次醫生。
佢再睇返份保險,原來好多嘢都唔包!
仲話最慘係申請索償要填表、寄信、
等通知、等收票、去入票等,
好多繁複程序全部十中要逐樣自己搞,
原本湊囝已經夠攰,
再處理埋呢啲事真係頭都暈。
仲有係佢個姐姐本身多病,
做左三個月佢終於忍痛送姐姐返屋企,
再去搞保險轉名手續,
話覺得自己做左姐姐嘅姐姐!
聽完各朋友嘅經驗之後,
我就總結左幾點要留意之處,
也讓大家選擇家傭保險時可以參考下:

1) 點樣避開繁複嘅索償手續?
其實有啲姐姐保險係包醫療卡架!
唔洗自己搞,所以選購時要痛定思痛,
只揀有醫療卡嘅家傭保險,慳時間最緊要。
我哋就在GoLion流動保險平台,
買左Allied World嘅家傭保險,
一年可以睇25次網絡醫生,
婆婆屋企附近就有4間網絡門診,
姐姐每次拎卡去睇醫生,
睇完再交返張卡俾我哋保管,
唔需要再做任何索償手續,超方便。


2) 換左工人,現有保單點處理?
唔知點解,近年好多朋友換姐姐換得特別快!
每次換姐姐都要再搵保險公司搞手續,不過,
就算好煩都一定要記得保單要轉返新姐姐個,
如果唔係,新姐姐就喺無勞工保障下工作,係違法架!
點樣可以輕鬆地轉保單上嘅姐姐名?
GoLion嘅流動保險平台,
可以自己喺App中轉姐姐嘅名字,
15日後自動會收到新嘅醫療卡。
喺App中可以無限次更改姐姐名,
又冇手續費,日後若有需要換姐姐都唔洗再煩!

3) 洗唔洗加危疾?
好多人都會關心呢個話題。
不過我就認為姐姐後生,
有危疾嘅機率細,所以我無加危疾。
相比下,姐姐睇醫生嘅機率絕對大過危疾。
坊間有幾間保險公司,我都建議各位媽媽可以各取所長,
同A公司買一份姐姐保險,然後也可以去B公司到加危疾。

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Allied World嘅家傭保險,
最近喺GoLion嘅流動保險平台提供折扣優惠,
2年保障計劃,折後價HK$1,275。
有興趣可以去佢地網頁了解下。


相關保險產品為世聯保險有限公司(“Allied World”)提供。
Wesurance Digital Limited 為Allied World的代理人,
GoLion提供平台服務。
如有疑問,請直接聯絡 Wesurance。
網頁: www.golion.com

了解更多:m.me/wesuranceCH
下載GoLion App,直接購買: https://wesurance.app.link/mblzT3ujMZ

 

*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...