FACEBOOK專頁

2020/02/28

[炎下生活]Bella的Kill Time神器~

好Kill Time呀!
一本貼紙書睇到呢個小朋友嘅認知能力去到邊,
又睇到佢有幾天馬行空,
有時貼完比我睇,
真係會令我啼笑皆非,
而且佢開始沉迷,
日日都花幾個鐘「自己」玩,
我爽呀💆🏻‍♀️!
其實最近係我成日去美國Amazon買野,
貪佢買夠US49就免運直郵香港,
揀左啲連線書之類,
無意中亦比我發現,
之前朋友介紹過我美國M字頭牌子嘅貼紙書,
真係無介紹錯👍🏻,
非常非常Kill Time👏🏻👏🏻👏🏻, 
唔知有無媽媽都買咗比小朋友玩呢......





 
因為每本貼紙書都有唔同主題如公主,
城市,交通,家居,動物園等,
玩法都係將貼紙去構成一幅畫,
過往都買過好多貼紙書,
但大部分都太簡單玩完唔再玩,
有啲又唔係「真正」可以重用。





 
但呢隻貼紙書好玩在於,
啲物件類別非常detail分得好細微,
人物有表情有動作,
主題離不開日常認知,版面夠大,
所以似平版貼紙係「真正」可以重用無限次,
一本唔洗HK$40有5個情景抵呀,
平平地買左4本都有20個場景比佢慢慢玩,
分擔下睇電視睇youtube嘅時間, 
最重要係佢真係可以自己玩幾粒鐘 ,
換番少少MeTime比我~
 







 
不過停課後也終於了解到原來自己屬於嚴重佛系型家長!!
最近成日都話 #停課不停學 ,阿媽真係有點壓力😅,
 尤其阿女先K1,不停學首要條件係,
需要一個自動埋位嘅家長🤭,
眼見家課比平時更多🙈,
還有學校一連串youtube教學聯結,
舊嘅未開新嘅又來,媽媽絕對跟不上進度....
平時對於阿囡嘅飲食我駕輕就熟,
但一講到學習,我就覺得自己一啲都唔稱職喇~......
 

 
#網購分享 #KillTime神器
 

**************************
~ 許許與小BELLA ~
隨性的玩樂型媽媽~ 喜歡做BB特色料理~ 愛分享BB好物情報~
記得留意我地FACEBOOK瀏覽更多玩樂情報及BB食譜啦~
FB專頁: www.facebook.com/huihuiplayground
聯絡我們: jassmine_tea@yahoo.com.hk


*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...