FACEBOOK專頁

2020/03/01

親子料理:簡易粒粒鮮淮山紫薯濃湯

紫色的食材做成嘅成品真係好吸引,
之前紫色之作印象中都有好幾款,
近期用過藍莓煮芝士意大利飯,
今次我用上紫薯,紫薯不一定要做甜品,
所以我用最簡單嘅方法,
煮左「粒粒鮮淮山紫薯濃湯」,
淮山跟紫薯營養滿滿又高纖,
可以純飲湯,又或加入粉麵,
細至1歲小B都可以食,
今次我就放了烏冬麵,
湯上灑些麵包脆脆,
再配煎三文魚柳,
就是Bella同我嘅午餐了!
 



 
粒粒鮮淮山紫薯濃湯(2人份量)
 
材料:
紫薯/紫色蕃薯...200g
鮮淮山...40g
洋蔥...40g
牛奶...150ml
(如果唔想加奶,可用高湯代替)
水或高湯...150ml
少許油或無鹽牛油
鹽調味
 


 

 
準備:
1. 紫薯去皮切件,可浸水1小時浸走過多澱粉質
2. 鮮淮山去皮,暫不切件,因有黏液所以去皮時請小心𠝹傷手指
3. 洋蔥切碎



做法:
1. 紫薯及淮山隔水先蒸熟,約15分鐘,盛出備用。淮山切粒。
 
2. 用少許油或無鹽牛油把洋蔥炒軟炒香,盛起備用。



3. 把紫薯,洋蔥,水一起blend成糊狀,再放入鍋中加熱。





4. 加入牛奶或高湯攪拌,煮至滾起,再加入淮山粒,鹽調味。
 







 
5. 在碗中放入預先烚好的粉麵,加入紫薯湯即成。
 






 
小貼士:
1. 牛奶及高湯份量可接按個人濃稀度喜好加減。
2. 也可把淮山一齊blend成蓉。
3. 喜歡可隨意加入肉碎、雞絲同吃。
4. 紫薯湯香甜,夾上陣陣洋蔥香味,我喜歡當西餐湯飲,小朋友則加入公仔意粉也適合。
 

 
 

**************************
~ 許許與小BELLA ~
隨性的玩樂型媽媽~ 喜歡做BB特色料理~ 愛分享BB好物情報~
記得留意我地FACEBOOK瀏覽更多玩樂情報及BB食譜啦~
FB專頁: www.facebook.com/huihuiplayground
聯絡我們: jassmine_tea@yahoo.com.hk


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...