FACEBOOK專頁

2021/12/29

新式設計浴廚產品~打造安全舒適家居 !

舊屋裝修真係好多野要跟,諗完邊到要整、要點整之後,就忙著揀料,以前結婚時搬入來都無特別大裝,尤其是浴廚產品配件,仲覺得款款都大同小異,屋企又唔係咩豪宅,求其買樣嘢用到就無問題啦,但住落後就發覺真係唔可以隨便揀㗎,除咗啲配件好快用殘之外,仲要係唔好用,成日都要小維修,所以汲取咗之前嘅教訓,今次揀時就格外小心,好多嘢都要好好Plan定先至好買,解決番舊屋所出現嘅問題!
當中我一定會換嘅就係馬桶同花灑龍頭!
因為舊屋嘅廁所細,所以想揀返個外型比較小巧嘅,而且之前個馬桶屬於傳統沖水系統,沖廁時好大水花,每次打開塊蓋都濕哂,細菌又容易彈到周圍都係,自從疫情之後就更加怕,加上水力又細所以要沖幾次水;不過最「攞命」就係成日都要刷廁所😫,因為啲污跡成日「痴」喺馬桶內壁,刷完又要洗返個刷,增加咗我好多家務🙈 所以我睇到日本製嘅座廁而家啲座廁就非常心動,佢哋個設計加入抗菌、防污功能,而且個「漩渦式沖水」亦咗減少彈水情況,相對較衛生,加上日本座廁尺寸較小巧,好適合香港家居。
由於阿囡開始識自己沖涼,所以揀花灑龍頭,我心水係而家啲新式水龍頭,佢哋嘅設計又節水又有溫度鎖定制,等於兒童鎖咁夠哂安全,而且要有冷熱水恆溫系統來避免水溫突然改變,因為已經受夠啲沖涼水時冷時熱喇;雖然我哋用浴缸,但老公話花灑嘅水流嘅柔和感都好重要,希望每朝都可以「淋個靚浴」出門口。
如果大家有心想換返廚浴產品,真係要落番啲心機去揀,最好方法就係自己都參與其中,唔好只做Online Research,試下落去香港啲裝修街睇下啲貨,必要時仲可以問下個啲經驗豐富嘅師傅,同佢哋取下經。而且門市仲有一大好處,就係確保有售後服務,裝修時有咩小插曲都可以即時落門市解決,唔會耽誤裝修進度。
今次我自己落鋪睇咗好耐,都加深咗對唔同牌子嘅認識,好似GROHE同INAX呢兩個品牌,以前去日本旅行或Staycation都會成日見到,受大眾選擇一定有佢嘅原因,而且德國同日本品牌嘅產品,品質上會有保證,耐用性都比較強,今次就喺呢兩個牌子度揀左啲心儀產品,等裝修後再同大家做番個詳細講解😉。
#好物推介 #裝修分享 #家居安全 
#座廁有得揀 #家中最值得投資的產品 
#一頭兩用 #水龍頭推介 #產品唔好亂咁揀 
#打造一個完美舒適的家

*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...