FACEBOOK專頁

2022/01/06

好物分享~日本製INAX座廁~家中最值得投資的產品

經過一個多月時間,舊屋裝修終於完成,之前都有提過想換個性價比高嘅座廁,亦有落實體店睇過啲衛浴設備嘅產品同資料,(有關裝修分享可睇番上一個Post:bit.ly/3n2oyK5 ),今次我就想分享下點樣揀一個好用嘅座廁!


依家屋企用緊嘅座廁係#傳統式沖水系統,一直都令我覺得好困擾!例如沖廁時水花大,每次打開馬桶蓋都會濕哂💦,亦令座廁入邊嘅細菌彈到周圍都係。不過水花大又唔代表水力大🙈,每次都要沖幾次水先沖得乾淨。而內壁/凹邊好容易藏污垢,成日都要花好多時間去清洗😩,所以我就趁今次裝修,換咗個性能高嘅座廁!
我今次揀嘅INAX IN-2301,就正正達到我嘅要求。
首先INAX係日本牌子,而日本嘅產品不嬲都有品質保證,另外佢嘅體積係就返日本家居使用,所以唔會好大,而呢款更加只有24吋,除咗適合我本身面積唔大嘅廁所,亦適合普遍香港家庭。

日本座廁仲有一個特點,就係好講究衛生,而INAX嘅沖水設計就正正符合呢一點。首先佢運用漩式沖水技術VORTEX FLUSH,透過獨有嘅旋渦式出水,沖力夠嘅同時,水花亦唔會飛彈,直接減少含菌水珠飛濺。其次佢自家研發嘅AQUA CERAMIC超親水防污防黏塗層,令污物及細菌冇咁容易黏附喺座廁內側,因此沖洗過程就會比以往更乾淨徹底!   
而我最欣賞嘅就係佢個Hygiene Rim無邊設計,邊到污糟咗都一目了然,又容易清潔。另外座廁嘅腳背係貼牆,完全無空間藏污垢水跡,幫我慳咗勁多清潔工夫!
INAX IN-2301嘅技術已獲日本抗菌製品協會SIAA 提供國際認證,有效抑制大腸桿菌及金黃葡萄球菌滋生。

洗手間係屋企入面好常用嘅地方,所以揀選一個合適嘅座廁真係好重要,買完冇壞都唔會特登換新。一個好嘅座廁除咗要襟用,第二緊要嘅就係畀到一個好嘅體驗用家。INAX設計上嘅細節位能夠配合普遍屋企嘅需要,所花嘅心思亦同一般產品好唔一樣,產品會更人性化、更體貼用家需要,更重要一點就係INAX喺日本已經成立近百年,而日本第一個智能座廁都係由佢哋生產㗎,絕對有信心保證!
#好物分享 #INAX #家中最值得投資的產品 #INAX座廁 #日本製
#座廁 #裝修

*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...