FACEBOOK專頁

2022/03/11

原來唔難做!肉醬千層麵!

拜疫情所賜,超市咩粉都無喇,只有千層麵,人生第一次整,原來唔難喎,份量亦都唔會太死板,好按個人喜好的!
今次個千層麵有4款料去撘層,有蕃茄肉醬、芝士白汁、麵皮同芝士碎。好彩一直都有呢啲配料喺屋企,唔洗又再周圍撲!
不過就要有個焗爐(或氣炸鍋),同埋放得入爐嘅長方/或方型器皿!
肉醬千層麵(2-3人份)
麵皮:3塊(一盒入面都有10多塊)
芝士碎:一飯碗(或按個人喜好)
白汁層
-牛奶400克
-低筋麵粉60克
-牛油60克
-水200克
-芝士碎(我用pizza混合芝士)3勺中式湯匙
蕃茄肉醬
-免治肉300克(我用豬肉,先用少少鹽、胡椒粉,加2茶匙水醃30分鐘)
-去皮蕃茄及茄膏(可用罐頭),因為我買唔到所以直接用意粉醬也非常方便,還有幾夥橄欖片,份量用160-200ml左右,視乎想要醬汁是否濃厚
-蒜3瓣切碎,洋蔥半個切碎
-黑椒碎(調味)

做法:
鍋中加入牛油,中大火使其溶化,然後加修麵粉,不斷混合攪勻。

再分3次加入牛奶,期間不斷用鑊鏟平底壓開黏住的麵糊,使其平滑,最後再逐些加入水,調至個人喜歡的濃稠度。

最後加入芝士碎攪拌溶化即成,盛起備用。因為芝士有咸味,所以無需加鹽。
麵皮處理:
我購這款麵皮可以直接使用,不用預先煮淋,但因為我想縮短烤焗時間,以及口感軟些,所以放入滾水中「卓」一下陣,麵皮會好快變軟,就可即時夾起,無需卓太耐,如果幾塊一起煮就記得水中加些油,以免黏在一起撕爛。

煮軟後把麵皮放分開放在碟中,此時可量度器皿大小,看是否要剪成相應尺吋。

蕃茄肉醬做法:
鍋中加些油,爆香蒜蓉及洋蔥碎。

再加入肉碎炒勻,變色後加入醬料炒勻,可加些黑椒碎,即成。盛起備用。

疊層做法:
我這長方器皿剛可fit到麵皮長度,闊度就用了1.5張麵皮,掃些油後,把麵皮舖底,在上面塗勻白汁。

再塗肉醬,然後灑上芝士碎,這樣為之一層。

分別重複做3次(3層),送入焗爐200度12-15分鐘(因為所有材料都熟的,基本上焗濕麵皮,溶化芝士便可)

最後2分鐘可在面上加些芝士碎做些視覺效果。即成。

*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...