FACEBOOK專頁

2022/06/16

掃地拖地?諗起都唔想做!! 好彩有 Midea美的 M7智能機械人吸塵機 ~(附85折優惠)

掃地拖地?諗起都唔想做😣
好彩有電動灰姑娘😂
科技做到嘅家務,梗係拜托科技啦🙏🏻!
一個屋企真係要添置洗碗機、2in1洗衣乾衣機、同吸塵拖地機械人㗎!
自從有咗佢哋,我終於體驗咩叫做「徹底解放雙手✌🏻」,
多咗私人時間享受生活,心情自然靚埋😎 
真係要學人講句:絕對後悔買遲咗!

我記得最初出吸塵拖地機械人嘅時候,屋企都有一部,
但質素屬於幾百蚊貨仔,吸力差又唔識避雜物,
最慘係後續清潔仲複雜過自己掃地😅明明用來吸塵,最後卻放埋一邊封塵!
科技進步後,吸塵機械人嘅功能真係強勁咗唔少,仲可以幫手濕拖👍🏻!

Midea美的呢部 「M7智能機械人吸塵機」比我想像中掂,
三檔吸力中最高可達至4000 Pa颶風吸力,
最大感覺係佢針對縫隙都吸得都好乾淨,
個可浮動V形主刷幫唔少;加上有地毯感應,
遇到障礙亦識避開,輕鬆游走全屋,
而且仲有HEPA三重過濾系統過濾致敏源!
濕拖時有三檔出水量,個電控水箱就算熄機後都唔會漏水,
抽個水箱出來入水又方便。由於塊拖布好貼地,
唔係嗰種「係咁倚拖下」黎耍我,真係拖走地板漬㗎,
所以我對佢嘅吸力拖力都相當滿意,
吸拖完仲會自己行返去充電!
操作簡單!DL手機app,再以藍牙或Wi-Fi連接網絡;
部機行嘅LDS激光導航技術同30組感應器,
會實時自動測繪屋企嘅地圖,以3D於APP內顯示虛擬牆,
導航過程精確,唔會重掃或掃漏,令清潔效率提升。
喺個app可決定全屋掃或自訂區域與禁區、揀埋吸力及拖地出水量,
自己掌握整個清掃狀況。
而家個地下要清潔時,簡單到連阿囡都識開個app召喚佢。
後續工夫才是戲肉!
清理M7嘅輕鬆程度,直接驅使我積極用佢!
個集塵盒可無接觸地按一下就倒走垃圾;
拖布、滾刷、邊刷要拆出來洗亦快手簡單!

如果經歷過無工人用嘅FTM生涯,
就會明白一個屋企必需要添置嘅電器當中,一定會有佢!
智能機械人吸塵機 (黑色)    
型 號︰ M7
想了解更多可以入呢到睇:https://bit.ly/3HnHxYD

而家仲有85折優惠碼放送
只要係Midea官網登記成為會員後,
購買時輸入返 < bellafan85 > 
就即享85折優惠(截止今年12月31日)!

登記會員: 


**************************
~ 許許與小BELLA ~




*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...