FACEBOOK專頁

2018/05/24

親子共食:三色蔬菜蒸蛋

收到好多媽媽inbox我,
叫我做多些蒸的BB料理,
所以今次我就做左呢款三色蛋餅。
其實類似的蛋料理之前都做過,
例如紫菜三文魚玉子卷,
不過都係比油煎嘅,
但今次呢款好唔同,
我用左蒸,BB可以用手拎住食嘅蒸蛋。
賣相我自己好滿意,
加入左橙黃綠色蔬菜,
而且又係好適合唔多like食菜嘅Bella食,
做法唔複雜,簡單幾個步驟ok。






材料(3人份量親子共食):
雞蛋4隻
南瓜數片切半長條
菠菜數支,把葉及莖切開
紅蘿蔔一小支切長條
粟粉水:2茶匙混合20ml水


工具:
1~長方型可蒸的可加熱器皿,最理想是深一點的長型玻璃密實盒,如果沒有追求長方片形狀,可用玻璃飯碗之類,做完後再切自己心水形都可以。
2~另外預備平時焗蛋糕嘅牛油紙,今次我臨急才發現屋企無哂牛油紙,所以用左微波爐保鮮紙代替,雖然可遇高溫,不過我第二次再做時就用返牛油紙,始終都係整比BB食,兩者用途都係幫到蒸蛋容易起模,否則也可在器皿底及周邊掃少少油,才倒入蛋液。

做法:
1. 首先蒸紅蘿蔔,南瓜及菠菜。
水滾後放入大火蒸7-8分鐘後備用。


2. 打蛋。打蛋要特別注意不要大力“發”,
用慢動作把蛋拌勻,用筷子拌的時候,
筷子要貼住碗低攪拌,以免打入太多空氣。


3. 把粟粉水加入蛋液再慢慢拌勻。


4. 準備器皿,於器皿中舖上微波爐保鮮紙或牛油紙,方便蒸完後脫模。


5. 注入蛋液,再加入蔬菜,確保所有蔬菜被蛋液浸住。要切出來圖案靚就花一點心思放入。





6. 水滾後,煲底放隔熱墊或架,用坐水蒸法,水位至器皿的一半左右。
中火蒸12分鐘(由於我用的是比較傳熱的,如果是用玻璃的可能需要長一點時間,也各人爐具火力不同,但只要插入牙簽拔出沒有蛋液便是熟了。)

7. 在面層我沒有蓋保鮮紙或錫紙之類,也由於蒸的時間有點長,所以蒸完表面有凹凸不平及皺皺是正常的,切件後會唔覺,加上我哋唔係蒸易散嘅滑溜水蛋,係蒸比較挺身嘅蛋餅,今次重點在於切件後斷面層嘅圖案精緻,如果一定要講究埋表面較平滑,就試試蒸時用錫紙遮一遮,避免太多倒汗水滴回入蛋汁形成氣孔,而且也要掌握到很好時間,一確保熟了就即時取出。

8. 完成後連用保鮮紙輕易取出,放涼。

9. 之後可以切片享用。


10. 有些大BB已開始食調味,
喜歡的也可在蛋汁中放些鹽吊味,
南瓜紅蘿蔔都甜甜的,而且夠淋,
自己再選擇加入BB喜歡的蔬菜也可,
但不要放會出水的如蕃茄洋蔥之類,
可加蘆薈,秋葵,紅菜頭等。
 


可以親子共食,大人享用時,
蘸醬汁食如酸甜醬,麻醬或辣椒醬等,
我試過是非常非常好味的。
最近亦做左藜麥嘅食譜,同埋一款非常健康x10又好靚易整嘅BB版和菓子呢,努力寫緊食譜,記得留意我Facebook更新呀。

 

 

************************************************************************
~ 許許與小BELLA ~
隨性的玩樂型媽媽~ 喜歡做BB特色料理~ 愛分享BB好物情報~
記得留意我地FACEBOOK瀏覽更多玩樂情報及BB食譜啦~
FB專頁: www.facebook.com/huihuiplayground
聯絡我們: jassmine_tea@yahoo.com.hk



*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...