FACEBOOK專頁

2018/05/16

BB食譜:健康版魚香茄子飯!

有媽媽話BB只係鍾意食飯,
見我成日整粉比Bella食,
但佢地BB又唔太啱食,
叫我做多D飯嘅食譜。
今次我做左BB版魚香茄子飯,
唔知啱吾啱各位BB胃口呢?
其實都係有晚唸住煮魚香茄子煲同Bella爸撐枱腳,
咁Bella當然唔食得又辣又落埋酒嘅大人版啦,
所以我就撥出少少材料出來做BB版比佢。

呢個BB健康版魚香茄子飯,
由於茄子係完全無味嘅,
基於唔可以落蠔油,酒,辣椒之類的,
我就用左天然食材代替甜味:南瓜蓉,
加埋少少紅蘿蔔薄片同洋蔥增強味道,
菠菜數枝扮蔥白,又可以食下菜。
而肉碎我就用左自己磨嘅冬菇粉先醃,
至於油呢,如果不想用來炒肉,
也可以用水代替。

《BB健康版魚香茄子飯》
 
材料:
茄子半隻手掌大切粒
免治水展肉兩湯匙
洋蔥1/5個切碎
小菠菜3~4枝
BB紅蘿蔔半枝
南瓜一小件

做法:
1. 先把南瓜,菠菜及紅蘿蔔蒸熟。
 
 
2. 紅蘿蔔切小片,菠菜切碎備用。
 
 
3. 南瓜壓成蓉,再加入2湯匙水混合成糊狀。
  
 

4. 水滾後放入茄子煮熟,大約8分鐘,
茄子變淋,再加入洋蔥煮約3分鐘。



5. 盛出茄子及洋蔥備用。

6. 肉碎我用了自己磨的乾冬菇粉先醃一會。

7. 鑊中加少許油,放入肉碎炒熟。
(如果不想用油則改為水,用水煮熟肉碎,但留意會不會乾水,要keep住加水,或事前索性把肉碎都蒸熟)
 


8. 加入茄子,洋蔥,紅蘿蔔及菠菜炒勻,
喜歡的也可加入幾粒鹽。
(無需太耐因所以材料都已熟)



9. 再加入南瓜糊拌勻。

 

10. 最後是否需要打獻汁的步驟,可自行決定。
我用了乾冬菇粉及些許生粉水拌勻倒入打獻,
可以加多些汁比BB撈飯食,
如果唔加獻於上一個步驟也可直接拌飯食了。
 



 

《BB健康版魚香茄子飯》

 
 
************************************************************************
~ 許許與小BELLA ~
隨性的玩樂型媽媽~ 喜歡做BB特色料理~ 愛分享BB好物情報~
記得留意我地FACEBOOK瀏覽更多玩樂情報及BB食譜啦~
FB專頁: www.facebook.com/huihuiplayground
聯絡我們: jassmine_tea@yahoo.com.hk


 
 

*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...