FACEBOOK專頁

2018/07/09

Yummy! BB食的鮮果雪糕方塊拼盤(12M+)

上次試做了Pigeon嘅快速蛋糕,
今次再試埋佢嘅雪糕方塊,
特點係比其他雪糕低脂50%,
不含添加劑和防腐劑,
不過就一歲以上先食得。
有時Bella望住我地食雪糕但又無份食,
真係lur到我暈,
所以先揀左呢隻BB雪糕整比佢食,
不過我就唔會比佢食多嘅,
唔想佢上癮,唔食正餐,
間唔中天口熱就比佢過癮下咁啦!
 
 
 
 

 
 


雪糕方塊有三個味,
我就試左兩隻味,
分別係香草牛奶及蘋果胡蘿蔔,
另外一種就係新出嘅南瓜番薯味。







每盒廿拎蚊,有兩包雪糕粉,同埋六格模具。
一包粉整到三格雪糕方塊。
















做法:
將盒內附送嘅雪糕模分開一半,



將雪糕粉混合30ml牛奶攪勻約一分鐘,










再將材料平均分在三個雪糕格內,
並封上保鮮紙。






放在冰格3小時,即可食用。
不過記得製作後72小時內就要食喇,
而我多數係上午整,下午比Bella食。
 
 
 

 


完成品質感係同大人食嘅雪糕一樣,
味道係好味嘅唔使擔心小朋友唔鍾意,
 
 
我就加埋D水果比Bella無咁寡,
不過佢完全唔知雪糕係會溶嘅,
食得慢,最後變左食奶昔囉。
 
 
 
************************************************************************
~ 許許與小BELLA ~
隨性的玩樂型媽媽~ 喜歡做BB特色料理~ 愛分享BB好物情報~
記得留意我地FACEBOOK瀏覽更多玩樂情報及BB食譜啦~
FB專頁: www.facebook.com/huihuiplayground
聯絡我們: jassmine_tea@yahoo.com.hk









*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...