FACEBOOK專頁

2018/07/26

那個女孩不愛煮飯仔?打造寶寶的夢幻廚房!

前陣子帶Bella去playhouse玩,
佢好鍾情嗰度一台廚房玩具,
不停切不停煮,
的確有我細胞,鍾意煮野食,
回來後我就想買台廚房玩具比佢,
記得小時候我恨有一台廚房恨到發燒,
而家就真正可以明正言順買一台了。
 
 
 
一直在網尋,
到底買木質好還是隨便買膠的好呢?!
最後我買了台木的,
而且尺寸亦有返咁上下,
 
因為呢台廚房除左係玩具,
仲係一個超實用用吧玩具/書儲物櫃。
 
 
 
 
 
個款式我揀左好耐,
之前在英國amazon睇中的,
每一款都靚到令人心心眼,
貴是其次,
主要係無咩可能花一筆運費寄到返黎,




即時上淘寶搵,
超開心又比我真係搵到佢,
其實淘寶有好多木廚房仔,
好多都係出口日本或歐盟的,
原本都心大心細想買日本Mxxxer Gaxxen,
但因為尺寸太細,所以最後都係買返呢座~





同店主再三講下價,最後用幾百蚊買到,
佢包郵到深圳集運,
我用淘寶官方集運送上門花了百多元人仔,
件貨有26公斤重,
送來的時間盒上原來真係印住amazon de,
出口德國的,可惜太興奮忘了影相。
最後用左兩小時去砌,
呢個廚房木質同厚度相當不錯,
沒有濃裂味,邊沿都好順滑,
用半乾濕布抹完吹一晚,
第二日可以放心比阿囡玩,
食物同廚具我係另外買的,
好多款也不難在日本樂天網見到~
 
 
 
 
 
而家Bella每日都好忙咁係度炒菜切瓜煮飯,
望住佢背景,
又勾起我童年玩煮飯仔嘅開心回憶。
 


 

 



 



 
 



 
註:如需要請直接在facebook pm我吧。
下次再搜尋更多有趣玩意跟大家分享,
記得留意我地FACEBOOK更新~~

************************************************************************

~ 許許與小BELLA ~
隨性的玩樂型媽媽~ 喜歡做BB特色料理~ 愛分享BB好物情報~
記得留意我地FACEBOOK瀏覽更多玩樂情報及BB食譜啦~
FB專頁: www.facebook.com/huihuiplayground
聯絡我們: jassmine_tea@yahoo.com.hk


 

 
 


 

*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...