FACEBOOK專頁

2018/07/22

幼兒健康小食: BB版迷你蔗蝦

今次整左 “BB版迷你蔗蝦”!
其實呢個版本有少少變奏,
去迎合阿囡嘅歲數,
最初真係想用蔗嫁,
不過我想比佢拎住食係食到落肚,
最後我用左鮮淮山代替。
 
 
淮山健脾益胃,
好適合煲粥仔比BB食,
但除左煲粥,
不如試下釀舊蝦滑喺中間啦!
由於佢比薯仔硬D,拎起身唔會散,
但又粉又易咬,釀埋蝦滑就無咁潺易拎D,
口味仲比起淨食淮山豐富好多。
舊蝦滑,我唔係用哂全蝦做嘅,
而係加左D豬肉碎同粟米,
未食得蝦嘅BB用全豬肉來做一樣好食,
蒸完食得,又或蒸完再略煎也可!

<<幼兒健康小食: BB版迷你蔗蝦>>
 

材料:
鮮淮山一小枝
中蝦仁6隻(我用急凍的)
免治豬肉一湯匙
粟米粒少許
粟粉一茶匙
 

做法:
先帶好手套以免直接接觸淮山皮,
否則皮膚會痕癢,然後把鮮淮山去皮,
切條,大約與BB的手指粗度差不多便可。
用少許鹽水浸住淮山條以免變色。


把已去腸蝦仁,豬肉及粟米粒一起blend成蓉。
 


準備做蝦膠,先加入粟粉混合。


在大碗中順時針攪拌蝦滑10次,
然後再“畢起”整舊蝦滑再撻回碗中,
來回數十次,目的迫走中間空氣,令蝦滑結實。
 


釀蝦滑,淮山條可先過水沖走鹽水,
吸乾,運用保鮮紙包裹可按得較實,
同時又可避免淮山的黏滑,會容易包好多。
確保整舊蝦滑沒有裂縫便可。

隔水蒸,水滾後中大火蒸8分鐘,再轉細中火蒸2分鐘。

蒸完後的迷你蔗蝦便可給BB拎住食。


喜歡的也可像我一樣,
在平底鑊中加些許油略煎,
因為Bella太喜歡食香口食物了!
 

送比大家《迷你BB蔗蝦》,
希望各位BB喜歡,
下次再做特色BB料理,
記得留意我地facebook更新喇!

************************************************************************

~ 許許與小BELLA ~
隨性的玩樂型媽媽~ 喜歡做BB特色料理~ 愛分享BB好物情報~
記得留意我地FACEBOOK瀏覽更多玩樂情報及BB食譜啦~
FB專頁: www.facebook.com/huihuiplayground
聯絡我們: jassmine_tea@yahoo.com.hk


 

 

 



*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...