FACEBOOK專頁

2020/05/21

無麵粉做噹噹包!軟綿綿梳乎厘班戟牛肉包

#唔洗用麵粉整嘅牛肉包 
#唔洗用焗爐整嘅牛肉包
#而且咬落去保證軟綿綿

聽講早排好多人都買唔到麵粉,
令到鍾意烘焙嘅朋友周圍去撲,
不過對我嘅影響就唔係好大 
如果睇開Bella媽食譜嘅朋友可能會發覺,
我幾乎無做麵包糕點之類食譜,
因為我一啲都唔拿手㗎,
而且屋企又無焗爐,
二來我屋企附近就有間人氣麵包店,
每當想食麵包嘅時候已經直接買左,
始終未來得及自己慢慢雕琢食譜。

不過今次我見屋企有盒梳乎厘班戟粉,
但唔想又再整班戟咁悶,
所以決定用佢來試下搓包,
而且預拌班戟粉嘅好處係點整都軟熟,
包厚咗都唔會硬彬彬,
對於我呢啲烘焙初級生黎講好易做,
加上只需用個煎Pan就搞掂,
唯一需注意就係材料嘅份量,
梳乎厘班戟粉會較鬆軟膨脹度較高
如果無亦都可以用普通班戟粉代替。

「無麵粉噹噹包!軟綿綿梳乎厘班戟牛肉包」


材料(4個份量):
梳乎厘班戟粉80克
已溶無鹽牛油5克
滑豆腐(印乾水份)30克
免治牛肉80克
洋蔥碎中40克
鹽、胡椒粉、味粉少許



做法:
先用少許胡椒粉及味粉略醃免治牛肉。


平底鑊下少許油,下洋蔥爆香,炒至洋蔥半軟後,
加入免治牛肉炒均,加鹽調味,盛起備用。



用大碗盛載班戟粉,加入豆腐搗碎拌勻,然後加入已溶牛油攪拌成粉糰。






將粉糰平均分4份,放粉糰於牛油紙上,
灑些班戟粉於粉糰底及面防黏,然後用棍碌平。



把洋蔥牛肉餡分四份,取一份放於粉皮中,
然後沿邊揑埋收口,並做成圓餅型。
拎上手包裹時於粉皮灑些班戟粉可防黏。



平底鑊加熱後,離一離鑊散熱,再調慢火,
放入牛肉包慢慢乾煎,約5分鐘後用鑊鏟推一推,
如可輕鬆推動,則可翻轉另一面繼續煎。


然後再翻轉加蓋再煎,另一面如是,讓它繼續膨脹。


最後用夾子或筷子煎包邊即成。


煎完後,表面口感有點像江蘇餅,
但咬下去是班戟味甜甜地、噹噹餅的軟綿綿口感,
配搭免治牛肉餡料,食法有趣好味,記得趁熱食啊。





*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...