FACEBOOK專頁

2017/09/15

識生最好生大B? 細B真係執輸啲?



我Bella11月頭出世,屬於細B。
我記得陀住佢既時候,
有幾位母親同我講,
下胎要生大B喇,
你肚入面呢個做超大B啦!
原來有媽媽會好緊張大B細B理論,
其實當時我邊有意識去理大B定細B,
我每日只是好專心地數緊胎動,
完全對大B細B的概念吾知吾覺。
Bella出世後,
專心湊佢只會顧住佢既食飽訓健康,
成長里程全部跟書養,
更加吾會覺得佢係細B有問題。
不要時間真係過得快,
最近又係要報PN同K既季節,
好多平台已教人面試技巧,
我終於感覺到細B真係執輸D,
當我仲唸緊會吾會比Bella讀PN班,
上網望過幾間學校既時候,
隨時都吾到我地唸想讀定吾讀,
無錯好多都係開始接受報名,
但好多註明8月初前出世才合資格報名,
即是後補表都吾比遞,
連面試既機會都無!


其實我不難理解幼兒園既想法,
一來要足兩歲先可以讀N,
插班生太多並非間間學校都想,
而且插班位都未必多,
二來,一月出世同十一月出世比較,
大仔早左10個月識行識講野,
當然係易控制既易教D啦。
如是者即是話要讀N,
就又要再去搵過另一間肯收表的囉,
同時又要唸埋若面試吾得,
咁要保險既話到底要報定幾多間?

其實我一向都傾向順其自然,
只係返個N, 甚至K,
我應該都吾會報跨區要搭車的了,
但屋企附近有N讀既幼兒園又不多,
只餘下一間未開始接受報名,
如果又不接受申請,或面試後吾收,
插班又無位,那就更注定讀N無緣,
索性吾讀N吧!
畢竟我覺得N都只係比多個環境,
跟不同既人比Bella去面對去相處,
有多個方玩固然好,
但若果無我都不太擔心,
當初做全職媽媽,
就係想花多D時間自己教好佢陪佢玩。

至於做吾做超大B,11月初真係超大吧,
要再睇Bella既發展了,反正一定不會刻意,
加上我覺得當小朋友去到 K2/3學懂自理後,
大B細B既發展距離都已經越拉越近,
而且我成日都認為,
一個人始終都係性格決定命運多,
並非生日月份,
所以都會集中培養佢既性格發展,
開開心心過童年先最重要。
所以就算細B執輸,
都係執輸於入學頭一兩年既取錄模式,
雖然細B會較難獲取錄,
但我相信仍然有幼兒園會有教無類的。
什麼要人再生就要生大B,
難道9~12月吾再有BB出世嘛?
什麼赢在起跑線之類的建議,
難道又保證會赢一世嘛?!

< 許許與小BELLA >
未生小Bella前非常慢活, heahea是個自由人, 而家當上新手媽媽全職帶娃, 雖然每日只有忙與累, 但跟小BELLA嘻嘻哈哈過每一天, 看著她在歡樂中成長原來更有趣~ 從前喜歡分享美容, 生活, 入廚及旅遊樂, 如今更有機會寫下更多育兒誌, 歡迎到我地FACEBOOK專頁瀏覽更多生活趣事分享~


~ BLOG足跡 (BEAUTY, LIFESTYLE, DINE, MOM & BABY) ~

*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...