FACEBOOK專頁

2017/09/29

當媽媽後,自然會出現的有趣舉動!


做左人媽媽之後,
除左買親都係囝囡既野,
手機吾洗講有大量佢地既相外,
仲要每張每秒表情都吾捨得洗走,
其實仲發覺自己會做出一D媽媽先會做既舉動,
吾知你地有無試過呢?!
 
1. 每次餵佢地食野,當佢地張開口時,自己通常都會情不自禁地同佢一齊張大個口,直到阿B合埋口自己先會跟住合埋,不過BB有野食,阿媽就食空氣,有時仲會幫手配埋音 “mmmm”。
 
2.曾經睇過篇文章,建議吾好成日同小B講叠字,話會影響發音學習。有時爸爸放工返黎同阿囡講“抱抱”,“玩玩”,我都會同爸爸講吾好講雙音啦。但其實轉頭自己一日裡頭真係講吾少,換片片,飲奶奶,食餅餅,沖涼涼,換衫衫,去街街……………,明明提過自己,但永遠都會重複,係咪個個媽媽對住BB都會咁嫁?!
 
3. 睡房大床靠牆,以前係我訓入面,老公訓出面,自從陀B開始,方便經常去廁所及落地,就變左訓出面,一訓訓到而家,
因為旁邊係BB床,阿囡有咩動靜,方便阿媽第一時間彈起身,而老公就應該好enjoy訓左入面,因為咩都吾使理。
 
4. 一日總有好幾次會湊個頭埋阿囡個patpat到,聞下佢有無痾臭臭,有時慣左吾記得,出到公共場所一下吾為意會照做,自己做左阿媽當然若無其事, 但如果自己係D街外人都會覺得好嘔心。
 
5. 好耐都無唱過容祖兒既歌,因為而家把口日日都用黎唱兒歌,做左人阿媽吾知點解自然會識返幾首,D發聲公仔發聲書既歌仔一定識唱,方便時不時唱比BB聽。你地首飲歌又係邊首?
 
6. 帶BB出街買野又好,搭又好,總會有途人同BB打招呼引佢玩,此時自己就要好忙咁應對,又要笑臉迎人,又要作狀叫BB向人hi同人bye,吾好意思就咁走左去,又要寒暄幾句,其實出一出街 ,不斷同路人甲乙丙丁打招呼都幾攰,遇正趕時間真係好無奈。
 
7. 以前成個雪櫃都係零食雪糕汽水之類,BB加固後,想佢食野有營養,去親買餸就會不受控地買一大堆蔬果,而家個雪櫃就填滿哂呢五顏六色既野,有時怕擺得耐就連大人都要出動執手尾,所以突然間自己飲食都變得健康埋。

 
我覺得小朋友於不同既成長階段,都會出現好多有趣既事物,之後媽媽既身心習慣都會跟住改變,好感恩我有機會做全職媽媽陪住囡囡每天成長,可以體驗箇中樂趣…各位媽媽你地都有好笑有趣既事分享嘛?


< 許許與小BELLA >
隨性的玩樂型媽~ 未生小Bella前非常慢活, heahea是個自由人, 而家當上新手媽媽全職帶娃, 雖然每日只有忙與累, 但跟小BELLA嘻嘻哈哈過每一天, 看著她在歡樂中成長原來更有趣, 是個玩樂型媽媽~ 從前喜歡分享美容, 生活, 入廚及旅遊樂, 如今更有機會寫下更多育兒誌, 歡迎到我地FACEBOOK專頁瀏覽更多生活趣事分享~

聯絡我們: jassmine_tea@yahoo.com.hk

~ BLOG足跡 (BEAUTY, LIFESTYLE, DINE, MOM & BABY) ~
TheZtyle  She.Com  BeautyExchange  OpenRice
U BABY  ESD LIFE  MyBB.Com  香港媽咪幫 BlogSpot

*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...