FACEBOOK專頁

2018/10/17

一家大細一齊飲!無添加足料羅宋湯!

秋燥天氣人人急煲滋潤湯水,
Bella媽卻走黎煲羅宋湯。
其實我鍾意飲西湯多過中湯,
羅宋湯更加係至愛,
連湯料都全部食埋。
平時想飲就話張就下飲罐頭或出街飲,
不過Bella一齊飲就絕對自己煲嘅好,
起碼唔會有加工茄膏同味精。



所以今日一早去街市執料,
呢個份量只係我買嘅1/3,
淨低嘅已經塞爆左雪櫃,
而呢到已經可以煲到一大鍋,
好彩我個煲夠大。
羅宋湯嘅材料如下,
個人覺得少一樣野個味都唔會似,
頂多似雜菜湯,
而且一定要煲牛,我用左牛尾,
也可以用牛展肉,牛肋條來煲。
唔需要加罐頭茄膏,
但有濃郁茄汁湯頭嘅秘訣,
就係先拎2/3蕃茄打蓉,
開始時都唔似煲緊羅宋湯,
但兩個半鐘後,
經典羅宋湯出場喇,
就咁飲,伴法飽,或做湯粉湯飯好正嫁!

材料:
西芹3枝
洋蔥半個
薯仔2小個
紅蘿蔔仔2小枝
椰菜半個
去籽紅椒2隻/或青椒1隻
紅菜頭我用左4隻細size
蕃茄5隻,用3隻先打蓉
牛尾2件手板大(唔計手指)
月桂葉2~3塊


做法:
全部材料放鍋中,水浸過材料,
大火1小時、中火1小時、細火半小時,
過程無需加水。



************************************************************************
~ 許許與小BELLA ~
隨性的玩樂型媽媽~ 喜歡做BB特色料理~ 愛分享BB好物情報~
記得留意我地FACEBOOK瀏覽更多玩樂情報及BB食譜啦~
FB專頁: www.facebook.com/huihuiplayground
聯絡我們: jassmine_tea@yahoo.com.hk



*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...