FACEBOOK專頁

2018/10/16

超抵玩粉紅家電!日本SOUYI SY-089-N 超靜音充電式直立吸塵機~

而家無線吸塵機大行其道,
說到底其實都係因為就手方便,
但有次去過親友屋企試過佢部機後,
我就對無線吸塵機有D保留,
原因係機身重,吸得唔乾淨。
到最近,比我遇到呢部新機,
用過之後Bella媽真心覺得佢好抵玩,
吸力強,而且拎係手唔會感覺手碗痛,
最主要係唔洗一千蚊已經玩到。

呢部機來自日本SOUYI,
係佢地嘅最新型號SY-089-N超靜音充電式直立吸塵機。
 
 

 



機身款式走時尚路線,
除左係靚女粉紅色之外 (佢地仲有金色),
最大優點係夠苗條唔大部,
唔會佔好多空間,
好似我屋企咁有大有細又有兩隻貓貓,
地方從來都唔夠用,
每一個階磚都要好珍惜咁置物。


SOUYI SY-089-N嘅慳位地方係吸桿幼,
而且充電位只係一隻小火牛,
唔洗搵位處置大大舊充電座。


充電時間約需5小時,
連續使用就最長約20分鐘。 

機身手柄位後有個防滑膠,
方便將吸塵機隨時靠牆時它唔會倒下,
所以每次想吸塵都會幾就手~

而且只有兩個按鈕,
一個開關,另一個係調較強弱,
成件事就係隨手拎起吸塵機按個制咁簡單,
非常user friendly !

我話呢部機吸力強嘅原因,
係因為佢嘅第二段吸力(強模式)有9000PA,
原來一般無線吸塵機係只有7000PA,
而且多數以摩打推動吸力,
SOUYI SY-089-N可以提升到2000PA,
係因為佢以氣旋方式將空氣旋轉,
從而帶出高速真空離心力來將吸力再提高,
所以我每次吸走比較大粒嘅貓砂、
或者Bella食飯跌落地雨嘅飯粒餅碎等,
佢嘅吸力都好似傳統拖拉式有線吸塵機咁強。

 
SOUYI SY-089-N 亦係高靜音之作,
品牌測試只有65分貝,
比其他品牌安靜一倍,
開左強模式都唔會話好嘈,
絕對可以邊吸塵,邊睇電話或講電話。
手柄下這兩邊圓形位置就係排氣口,
但吸塵時完全唔覺有廢氣排出,
感覺完全可以無視佢存在。


SOUYI SY-089-N唔係用要麻煩處理嘅集塵袋,
而係透明集塵箱~

倒垃圾塵埃時,
只需按個制,集塵霜蓋就會下打開,
所以對準垃圾桶來清理就得,
唔使再用手掂到D垃圾,方便衛生,
倒完垃圾覺得集塵霜污糟,
仲可以拆出來直接用水來沖。




至於重量亦係一個我好concern嘅point,
呢隻就只有2KG重,
對於無線吸塵機來黎講已經算好輕,
單手操作都無問題。
而且佢機身亦配合人體工學設計,
有時拎住吸塵吸得耐都唔會話好攰。

 
 
 

加上佢有一個輔助滑輪,
所以非常易推拉,
基本上只要拎住吸塵機就得,
都唔使再額外用力。


同埋佢個吸頭係可以120度左右轉,
就算較難清潔嘅地方都好靈活咁吸到,
手碗握住左右扭動就可以,
唔使成個人轉方向扭動。
 


因為SOUYI SY-079-N嘅parts可以拆,
所以係二合一設計,
拆除長柄之後就可用手持操作,
方便較高位置使用。
 


縮短MODE比阿囡拎住學吸塵佢都頭頭是道~
另外會附有圓刷和扁吸,
轉成手持式操作後,
又可方便打掃小面積地方
 (如電腦、公仔、沙發、床)。
像吸窗簾上的塵,
或我用黎吸梳化上嘅貓毛,
用圓刷頭就可以就可以避免吸住了布料。
 


地板滾筒可以好方便咁拆出來洗,
拎去直接沖水說可以了。
值得一提係,
日本嗰邊只會有紅藍色地板滾筒,
而香港就會跟機再多一個香港獨有的三色滾筒。
兩者分別在於,
紅藍色滾筒的毛會硬一點,
而三色滾筒的毛就好軟,
專針對大多香港家庭嘅地板,
例如瓷磚及木地板
有一點毛可以幫助把將地上嘅灰塵吸走
 
 

整體黎講SOUYI SY-089-N係抵玩嘅,
特別係對於好似我呢D需要每日吸幾次嘅用家,
加卜佢亦係由日本廠商研發同設計,
我自己都會份外有信心。








日本SOUYI SY-089-N 超靜音充電式直立吸塵機,
於 HKTVMALL, Price.Com, YahooMall 有售
 
代理:迅靈科技有限公司 / 29596226
************************************************************************

~ 許許與小BELLA ~
隨性的玩樂型媽媽~ 喜歡做BB特色料理~ 愛分享BB好物情報~
記得留意我地FACEBOOK瀏覽更多玩樂情報及BB食譜啦~
FB專頁: www.facebook.com/huihuiplayground
聯絡我們: jassmine_tea@yahoo.com.hk


*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...