FACEBOOK專頁

2019/01/23

成長記錄:話說踏入兩歲

話說踏入兩歲嘅Bella,
呢頭會激死你,但轉頭又令你啼笑皆非!
今日放學返黎突然叫我錫返佢,話好唔開心,
話老師鬧佢唔准佢走出位搞老師同同學……
我承機同佢講因果道理,
佢竟然好輕描淡寫咁同我講:
“媽媽,不如你唔好講咁多野!”,
我問佢點解媽媽唔好講咁多野,
佢答:係呀,麻煩哂你呀!
我都唔知好嬲定好笑!
老師話佢好talk得,個衰妹可能試過咁樣同老師講野,
睇怕就黎變成問題學生!
如果你湊緊兩週大至兩個月大嘅BB,
我估你哋一定叫緊好辛苦
記得做新手媽時我都係成日呻辛苦,
當時唔記得邊個同我講過:等佢識行識走就舒服哂啦……
好明顯呢句說話唔啱我用!
因為我覺得點都唔及兩歲後咁難搞!

其實小朋友越大,
我覺得花嘅心機同時間反而越要多囉……
以前未識行唔識對答,都只係餵飽佢,氹訓覺,
注意安全,同佢玩,出街大包小包咁,
最多都係無得訓,回想嗰陣咁就不斷呻湊B辛苦,
相比而家要考驗耐性、慎言行、鬥EQ、
按捺脾氣,簡直微不足道!
 

 
******************************************
~ 許許與小BELLA ~
隨性的玩樂型媽媽~ 喜歡做BB特色料理~ 愛分享BB好物情報~
記得留意我地FACEBOOK瀏覽更多玩樂情報及BB食譜啦~
FB專頁: www.facebook.com/huihuiplayground
聯絡我們: jassmine_tea@yahoo.com.hk




*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...