FACEBOOK專頁

2019/01/24

成長記錄: 戒奶嘴小分享

很值得記錄的一個里程碑!

Bella由初出生一星期已經係奶嘴B,
到15個月大後雖然日頭唔使食奶嘴,
但每次訓覺都一定要扭個奶嘴黎食先訓得著,
半夜如果甩左就一定喊醒一定要搵返,
到就快21個月大都戒唔甩~
 
原本我以為幫佢戒奶嘴非常困難,
好多媽媽分享過戒奶嘴方法,
要佢自己親手掉垃圾桶、
剪爛比佢食、搽d苦嘅味落奶嘴到,
我以為我都一定會用到其中一兩個方法,
不過有一日無心插柳下,Bella竟然一戒成功。
之前佢唔食飯唔沖涼唔珍惜之際,
我都會比非洲D可憐小孩BB相佢睇,
話佢知人地好慘想食都無飯食,
無野玩無衫著無涼沖,無爸媽,
要佢珍惜現在擁有,
其實每次佢睇完都會有點沉默,
也看得出會替人難過,
然後會乖乖聽話。
有一晚佢又擔住個奶嘴,
我就開一張非洲BB嘅相佢睇,
問佢送奶嘴比BB食好無?!
佢即刻遞個奶嘴話好,仲好開心咁!
第一晚展轉難眠,但總算最後自己講野講到攰訓左,
第二朝我同佢講,話非洲BB打電話比媽媽,
話好開心你送左奶嘴比佢食,佢多謝你,
佢即時好開心,之後我問佢你仲食唔食返奶嘴,
佢話唔食,問非洲BB拎返奶嘴好無,
佢話唔好,就係咁,戒奶嘴成功左~
 
Bella久不久都會講:送左奶嘴比非洲BB、佢好開心~~
不過我叫佢送心愛嘅熊貓公仔比非洲BB,佢話唔得~


 

 
#育兒路上好多估你唔到
#戒奶嘴里程碑
#小Bella #20M17D

******************************************
~ 許許與小BELLA ~
隨性的玩樂型媽媽~ 喜歡做BB特色料理~ 愛分享BB好物情報~
記得留意我地FACEBOOK瀏覽更多玩樂情報及BB食譜啦~
FB專頁: www.facebook.com/huihuiplayground
聯絡我們: jassmine_tea@yahoo.com.hk


*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...