FACEBOOK專頁

2019/10/08

18M+ 寶寶版香味荷葉飯

去年10月尾已經想整荷葉飯比BELLA食,
但當時樓下雜貨舖嘅荷葉賣哂,
老闆娘話 唔會再返貨 叫我 下年先嚟買,
雖然今年又係遲咗少少,
不過好彩都俾我買到,
唔使特登再走去出面搵。
荷葉飯對於鍾意食有味飯嘅小B嚟講真係啱哂,
因為蒸完之後成個飯都香噴噴入味,
今次我先將飯周同食材炒完再蒸,
如果媽媽怕油唔想炒,
其實亦可以直接用荷葉蒸,
至於選用食材,真係可以好廣泛,
唔一定要跟我嘅,
總之唔好揀啲影易出水或容易爛嘅食材便可。
今次我用嘅係雞柳肉,蝦仁,本菇等,
特別一提腦左少少瑤柱粒吊味。

<<18M+寶寶版香味荷葉飯>>
 
 
材料:
蝦仁三隻
雞柳一條
本菇一小瓣
青瓜及紅蘿蔔一小截
南瓜一小件
瑤柱粒數粒
荷葉兩塊
香白飯一碗
雞蛋一隻

 

 
做法:
先將青瓜紅蘿蔔及南瓜切粒、本菇切開兩節。
 
 
雞柳切粒,再用少少bb麻油及豉油醃半小時。

 

 
用半碗暖水浸軟瑤柱,約半小時。(瑤柱水留著備用)
 

蝦仁洗淨後,用少少鹽醃半小時。
 

荷葉先沿邊修剪整齊,沖洗乾淨,
再放入滾水中飛水兩分鐘,軟身後澀乾水份備用。
 



平底鑊放少許油,油熱後放入雞柳粒炒至半熟,
再加入南瓜粒、青瓜粒、紅蘿蔔粒及本菇。
 



直至本菇炒到七成軟身後,再加入瑤柱粒,略壓碎炒勻。
 

再加入白飯及瑤柱水炒勻。
 



打開一片荷菜葉, 在沿邊修剪荷葉嘅大細,
尺寸以可以四面邊包裹飯料為準,下面放一隻碗或碟盛住。
 

先放三隻蝦仁於中央位,然後再放入炒飯。
 


將荷葉以下右上左四邊包緊飯料,唔好包得太鬆。
 



包好後返轉,再將它放在第二塊荷葉上,
再以同樣方法包裹一次。
 


水滾後中大火隔水蒸30分鐘。
 

喜歡的話,可以跟我一樣,煎一塊蛋皮切絲“加料”點綴。


 
底部荷葉剪開方口,把蛋絲放蝦仁底下即成。
 

荷葉飯有濃濃天然香味,好開胃。
 
 
**************************
~ 許許與小BELLA ~
隨性的玩樂型媽媽~ 喜歡做BB特色料理~ 愛分享BB好物情報~
記得留意我地FACEBOOK瀏覽更多玩樂情報及BB食譜啦~
FB專頁:
www.facebook.com/huihuiplayground
聯絡我們: jassmine_tea@yahoo.com.hk


 

*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...